|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۷۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
علیرضا کمیلی از دانشجویان حاضر در این تجمع، در ادامه مراسم به بیان مطالبی درباره لزوم اقدام قاطع علیه دولت انگلستان و وظایف دولت و مجلس در این باره پرداخت.

خبرگزاری فارس نوشت: جمعی از دانشجویان و مردم دیشب در پی حمله آمریکا و انگلیس به یمن در مقابل سفارت انگلیس تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و انگلیس نشان دادند.

جمعی از دانشجویان و مردم امشب (جمعه،۲۲ دی‌ماه) در اعتراض به حمله آمریکا و انگلیس به یمن در مقابل سفارت انگلیس تجمع کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و انگلیس نشان دادند.

تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی از مردم یمن به جهت حمایت از مردم فلسطین قدردانی کردند.

علیرضا کمیلی از دانشجویان حاضر در این تجمع، در ادامه مراسم به بیان مطالبی درباره لزوم اقدام قاطع علیه دولت انگلستان و وظایف دولت و مجلس در این باره پرداخت.

در بخشی از این تجمع اعتراضی، مردم و دانشجویان از مسئولین خواستند اقدامات حقوقی لازم برای پاسخگویی به حمله آمریکا و انگلیس به یمن را انجام دهند.

دانشجویان و مردم حاضر در این تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به سکوت مجامع حقوق بشری نسبت به جنایات رژیم صهیونسیتی نشان دادند.

تجمع کنندگان در مقابل سفارت انگلیس همچنین خواستار توقف جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه شدند.

« مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر اسرائیل»، « هیهات من الذله » و ... از شعارهای دانشجویان در این تجمع بود.

برخی از دانشجویان تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و همچنین؛ پرچم‌های فلسطین، یمن و «حریفت منم» را به همراه داشتند.

تعدادی از دانشجویان هم که کفن‌پوش در این تجمع حاضر شده بودند با سردادن شعارهای «الله و اکبر» و «هیهات من الذله» خشم خود را از جنایات رژیم صهیونسیتی و حامیان این رژیم نشان دادند.

دانشجویان و مردم حاضر در این تجمع تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی را روی دیوارهای سفارت انگلیس به نمایش درآوردند.

تجمع کنندگان در ادامه تجمع پرچم آمریکا و رژیم صهیونسیتی را به آتش کشیدند.

در پایان این تجمع بیانیه دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و همچنین حمله آمریکا و رژیم صهیونسیتی به یمن قرائت شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین