|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸
کد خبر: ۳۷۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶
تیم ملی لبنان در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا با نتیجه 3-0 برابر قطر شکست خورد. میودراگ رادولوویچ، سرمربی لبنان، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه گفت: به قطر تبریک می‌گویم. چند موقعیت ایجاد کردیم اما گل نزدیم و طبق قانون فوتبال، وقتی گل نمی‌زنید، گل می‌خورید.
سرمربی لبنان اعتراف کرد که تیمش در بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا 2023 مقابل قطر متحمل شکست سنگینی شده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی لبنان در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا با نتیجه 3-0 برابر قطر شکست خورد. میودراگ رادولوویچ، سرمربی لبنان، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه گفت: به قطر تبریک می‌گویم. چند موقعیت ایجاد کردیم اما گل نزدیم و طبق قانون فوتبال، وقتی گل نمی‌زنید، گل می‌خورید.

وی افزود: با توجه اینکه مقابل تیمی باتجربه بازی داشتیم، از تیمم راضی هستم اما قطر ما را تنبیه کرد و این یک شکست سنگین بود. به هر حال ما باید دوباره متحد شویم. شکست سنگینی بود، اما فوتبال همین است.

سرمربی مونته نگرویی سپس به داوری مسابقه اشاره کرد و گفت: به نظر من یکی از گل‌های حریف مستحق خطا بود، اما باید به داور و کمک داور ویدیویی اعتماد کنیم.

لبنان چهارشنبه هفته آینده در دور دوم مرحله گروهی مسابقات مقابل چین بازی خواهد کرد و سپس برابر تاجیکستان قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین