|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۷۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
«یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمنی با قرائت بیانیه‌ای در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلس تاکید کرد: دشمن آمریکایی-انگلیسی در راستای حمایت از تداوم جنایت رژیم اسرائیل در غزه، با هفتاد و سه مورد حمله تجاوزکارانه به جمهوری یمن، صنعا پایتخت این کشور، استان‌های الحدیده، تعز و حجه را هدف قرار دادند که این حملات به شهادت 5 تن و مجروح شدن 6 تن دیگر از نیروهای مسلح منجر شد.

ارتش یمن: آمریکا و انگلیس ۷۳ بار به خاک یمن حمله کردند / این حمله ۵ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت / همچنان از  حرکت کشتی‌های اسرائیلی از دریای سرخ جلوگیری می‌کنیمارتش یمن با صدور بیانیه‌ای از ۷۳ مورد حمله مشترک آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن خبر داد و اعلام کرد که این حمله ۵ شهید و ۶ زخمی به همراه داشته است.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ ارتش یمن لحظانی پیش بیانیه مهمی درباره تجاوز مشترک آمریکا و انگلیس به خاک این کشور صادر کرد.
 
«یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمنی با قرائت بیانیه‌ای در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلس تاکید کرد: دشمن آمریکایی-انگلیسی در راستای حمایت از تداوم  جنایت رژیم  اسرائیل در غزه، با هفتاد و سه  مورد حمله تجاوزکارانه به جمهوری یمن، صنعا پایتخت این کشور، استان‌های الحدیده، تعز و حجه را هدف قرار دادند که این حملات به شهادت 5 تن  و مجروح شدن 6 تن دیگر از نیروهای مسلح منجر شد.
 
یحیی سریع افزود: دشمن آمریکایی و انگلیسی مسئول کامل این اقدام تجاوزاکارانه و جنایتکارانه خود علیه مردم یمن خواهند بود و این جنایت بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.
 
وی تاکید کرد نیروهای مسلح یمن در دفاع از این کشور و حاکمیت و استقلال آن در هدف قرار دادن منابع تهدید و به طور کلی همه  اهداف متخاصم چه در زمین و چه دریا تردید نخواهند کرد.
 
یحیی سریع در این بیانیه تصریح کرد این تجاوز وحشیانه هرگز باعث نخواهد شد که ملت یمن در موضع خود مبنی بر  حمایت از  ملت مظلوم فلسطین دست بردارد ضمن آنکه نیروهای مسلح یمنی بر مقابله و جلوگیری مستمر  از  حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که از دریای سرخ یا دریای عرب عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند، ادامه خواهند داد.
 
وی در پایان این بیانیه با آرزوی پیروزی برای یمن و همه آزادگان جهان تاکید کرد خدا ما  را بس است و او بهترین پشتیبان و بهترین حافظ و بهترین یاور است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین