|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۷۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
ولی مسأله دریای سرخ معلول است و علت نیست. علت در اشغالگری و جنگی است که به صورت ظالمانه تحت حمایت دولت آمریکا و برخی طرف‌های دیگر در طول سه ماه گذشته تاکنون علیه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه در حال انجام است. اینکه این جنگ ظالمانه پیامدهایی در منطقه داشته و در صورت استمرار پیامدها ادامه می‌یابد و اینکه نمی‌توانند به اقدام حمایتی ملت‌ها و دولت‌های منطقه و گروه‌های مقاومت در منطقه از فلسطین تمرکز کنند و آن را نقض ثبات و امنیت در منطقه فرض و تحلیل کنند و حمایت‌های بدون قید و شرط و نامحدود خود از رژیم صهیونیستی را ادامه دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی امروز (دوشنبه) ۱۸ دی ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره سفر بورل به عربستان در خصوص دریای سرخ و اینکه آیا این سفر برای تشدید اقدامات عربستان علیه یمن، بیان کرد: درباره اهداف سفر بورل و مذاکرات آن نیستیم. ولی مسأله دریای سرخ معلول است و علت نیست. علت در اشغالگری و جنگی است که به صورت ظالمانه تحت حمایت دولت آمریکا و برخی طرف‌های دیگر در طول سه ماه گذشته تاکنون علیه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه در حال انجام است. اینکه این جنگ ظالمانه پیامدهایی در منطقه داشته و در صورت استمرار پیامدها ادامه می‌یابد و اینکه نمی‌توانند به اقدام حمایتی ملت‌ها و دولت‌های منطقه و گروه‌های مقاومت در منطقه از فلسطین تمرکز کنند و آن را نقض ثبات و امنیت در منطقه فرض و تحلیل کنند و حمایت‌های بدون قید و شرط و نامحدود خود از رژیم صهیونیستی را ادامه دهند.
 
وی گفت: اوضاع در منطقه و در دریای سرخ معلول شرایطی است که در فلسطین است و اگر می‌خواهند منطقه ثبات و آرامش پیدا کند و به شرایط آرام ماقبل طوفان الاقصی برگردد، باید جلوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی را بگیرند و به ریشه بحران توجه کنند نه به معلول و واکنش‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین