|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۷۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با تأکید بر اینکه این نبرد برای آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد و آنها باید دریای سرخ و مناطق یمن را که در آن حضور دارند، ترک کنند، آمریکایی‌ها را مسئول تبعات تمامی تحرکات خصمانه و جنایتکارانه علیه یمن دانست.


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ با وجود تهدیدهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی ادامه دارد و این نبرد برای آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی این جنبش به سایت خبری المیادین گفت: ما از دفتر جنبش حماس در صنعا بازدید کردیم تا بر اجماع بزرگ ملی در حمایت از آرمان فلسطین تأکید کنیم و موضع رهبر انقلاب را در همه گزینه‌ها و اختیاراتش تقویت کنیم.

وی افزود حمله به رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین ادامه دارد. یمن در موضع خود در حمایت از مقاومت فلسطین پابرجاست و فلسطین قطب‌نماست.

القحوم خاطرنشان کرد: ما فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و زمان تنهایی فلسطین به پایان رسیده است، ما برای نبرد آماده‌ایم، برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم و دست ما روی ماشه است.

وی گفت عملیات ارتش یمن در دریای سرخ ادامه دارد و با وجود تهدیدات و رویکردهای خصمانه آمریکا، انگلیس و نیز رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. ارتش یمن امکان ندارد از تحرکات در دریای سرخ و غیر آن غافل شود.

القحوم خطاب به آمریکایی‌ها گفت: باید بفهمید که نه در دریای سرخ و نه در هیچ جای دیگر از اسرائیل محافظت نخواهید کرد. تا زمانی که اسرائیل به غزه و مردم فلسطین حمله می کند، دست ما روی ماشه است.

وی تاکید کرد: ما برای همه گزینه ها آماده هستیم و بدون توجه به تهدیدات آمریکا، عملیات ما ادامه خواهد داشت. پیام ما به آمریکایی‌ها واضح است و آنها باید آن را درک کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با تأکید بر اینکه این نبرد برای آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد و آنها باید دریای سرخ و مناطق یمن را که در آن حضور دارند، ترک کنند، آمریکایی‌ها را مسئول تبعات تمامی تحرکات خصمانه و جنایتکارانه علیه یمن دانست.

روز شنبه هم «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن و فرمانده نیروهای مسلح این کشور وابسته به انصارالله گفت: آمریکا باید بداند ارتکاب هر حماقت جدیدی، او را وارد باتلاقی می‌کند که خارج شدن از آن ممکن نخواهد بود. خون شهدای نیروی دریایی یمن نبردی جدید را با دشمن آمریکایی آغاز کرده و پاسخ به آن حتمی خواهد بود.

وی افزود: جنایت آمریکا علیه نیروهای دریایی یمن بدون پاسخ دندان شکن نخواهد ماند. واشنگتن تقاص حمله به این نیروهای دریایی را پس خواهد داد و دری را باز کرده که هرگز قادر به بستن آن نخواهد شد.

ارتش یمن اعلام کرده در حمایت از مقاومت فلسطین و مردم نوار غزه در برابر تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین