|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۷۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
از زمان شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳، مهدی طارمی ۱۶ بازی برای پورو انجام داده و در ۱۲۵۱ دقیقه بازی، آمار ۳ گل و ۳ پاس گل را به‌ثبت رسانده است. این یعنی او به ازای هر ۲۰۸ دقیقه بازی برای تیمش توانسته یک تاثیرگذاری روی گل‌ها داشته باشد.

فوتبال ۳۶۰: مهدی طارمی این فصل در تیم ملی و باشگاهی دو فرم متفاوت دارد.

مهدی طارمی باز هم در تیم ملی درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ یک پاس گل به سردار آزمون داد و گل سوم را هم به‌ثمر رساند. طارمی در چند ماه اخیر عملکرد متفاوتی در رده‌های ملی و باشگاهی داشته و هر چقدر که در تیم ملی خوب کار کرده، در لباس پورتو ناکام مانده است.

اختلاف معنادار آمار ملی و باشگاهی طارمی

از زمان شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳، مهدی طارمی ۱۶ بازی برای پورو انجام داده و در ۱۲۵۱ دقیقه بازی، آمار ۳ گل و ۳ پاس گل را به‌ثبت رسانده است. این یعنی او به ازای هر ۲۰۸ دقیقه بازی برای تیمش توانسته یک تاثیرگذاری روی گل‌ها داشته باشد.

ستاره ایرانی در همین مدت طی ۵ بازی برای تیم ملی، ۴ گل و ۲ پاس گل داشته و شرایط متفاوتی را تجربه کرده است. طارمی در تیم ملی تقریبا هر ۷۰ دقیقه یک‌بار روی گل‌ها تاثیر گذاشته و همان ستاره تاثیرگذاری بوده که از او انتظار می‌رود.

افت عجیب ستاره ایرانی در پرتغال

مهدی طارمی در شرایطی در تیم ملی شرایط خوبی دارد که در پورتو نتوانسته درخشش فصل‌های گذشته را تکرار کند. او حتی در آخرین بازی تیمش پیش از فیفادی مقابل ویتوریا گیمارش نیمکت‌نشین شد و در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد. اتفاقی که ممکن است در دیدارهای بعدی تیم پرتغالی هم تکرار شود.

ستاره ایرانی پورتو در نقل‌وانتقالات تابستانی تا آستانه جدایی از این تیم هم پیش رفت و به‌نظر می‌رسد اتفاقات تابستان باعث شده تمرکز لازم برای بازی در پورتو را نداشته باشد. در شرایطی که طارمی در آخرین سال قراردادش به سر می‌برد، از همین حالا دوباره شایعات مربوط به جدایی او از پورتو در نقل‌وانتقالات زمستانی یا در پایان فصل هم به گوش می‌رسد. اخباری که شاید روی عملکرد نه‌چندان خوب طارمی هم تاثیر گذاشته باشد.

انتقال به اینتر جدی شد

مهدی طارمی در تابستان تا یک‌قدمی انتقال به میلان هم پیش رفت ولی در آخرین لحظه حضورش در روسونری منتفی شد و تصمیم گرفت در پورتو بماند. قرارداد او با پورتو در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز اقدامی برای تمدید آن هم انجام نشده و باشگاه پرتغالی تنها در زمستان فرصت دارد تا با فروش طارمی از ستاره ایرانی خود درآمدزایی کند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، شب گذشته اعلام کرد که بحث انتقال طارمی به اینتر کاملا جدی شده و افعی‌ها در زمستان به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و ستاره ایرانی هم یکی از گزینه‌های جدی آن‌ها محسوب می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین