|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۳۷۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
امام جمعه کرج که در این بخش با همراهی نمازگزاران با الله اکبر همراه بود تاکید کرد: دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود .


ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: اقدامات تروریستی بیانگر عصبانیت دشمنان از اقدامات موثر ایران بوده و به خوبی می دانند که رهبری خط فکری مقاومت با ایران اسلامی است .
 
آیت الله " سید محمد مهدی حسینی همدانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: دشمنان از قبل هم از ایران عصبانی بودند و تفکیری ها هم بغضی از سردار سلیمانی به دل دارند .
 
وی بیان کرد: عامل تولید تکفیری ها آمریکا و صهیونیست است و با مردم ایران دشمنی دارند چراکه از حضور آنان هراس دارند .
 
امام جمعه کرج گفت: از حضور مردم در مرقد سردار سلیمانی که عامل اضمحلال تکفیری ها و داعش بوده هراس دارند و از حضور های حماسی و اعلام انزجار مردم می ترسند .
 
وی که دراین بخش از سخنان خود با همراهی نمازگزاران با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه همراه بود اضافه کرد: اوج خباثت دشمنان است که در بزرگداشت مراسم سردارسلیمانی مردم را به خاک و خون می کشد .
 
امام جمعه کرج افزود: چیزی که دشمنان را عصبانی کرده عمل صالح است و این عصبانیت را در سوریه و عراق نشان داده اند بطوریکه درایران عملیات نیابتی و مستقیم وارد عمل شده اند .
 
وی بیان کرد: تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا ایران با دستپاچگی وارد جنگ شود اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت هوشیارانه و با صبر عمل می کند .
 
امام جمعه کرج که در این بخش با همراهی نمازگزاران با الله اکبر همراه بود تاکید کرد: دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود .
 
برخی معنای انتقام سخت را نمی فهمند
 
وی یادآورشد: برخی حرفهایی از روی بی توجهی می زنند در داخل کشور که بیانگر آن است که معنای انتقام سخت را نمی فهمند.
 
آیت الله حسینی همدانی افزود: مسوولان که مراقب هستند مردم نیز مراقب باشند برخی حرفهایی را در داخل می زنند اما بدانید که دشمنان ایران را می خواهند وارد عرصه کنند چون شکست آنان حتمی است و می خواهند بگویند از ایران شکست خوردیم .
 
وی در این بخش از سخنان خود که با شعار مرگ بر آمریکا نمازگزاران همراه بود گفت: درماندگی رژیم غاصب آشکار شده و دشمنان کور خوانده اند اگر فکر می کنند می توانند در اراده و عزم ملت ایران اسلامی سستی ایجاد کنند .
 
امام جمعه کرج ادامه داد: دشمن می خواهد از اتفاقات که افتاده جریان ۲ قطبی بسازد و بین مردم و مسوولان تفرقه ایجاد کند .
 
وی گفت: بنابراین باید مواظب اظهار نظرها بود، دستگاه امنیتی با هوشیاری رصد می کند و چنانچه دهها عملیات را بدون خبری کردن خنثی کرده است تا مردم آسوده باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: عده ای از روی نادانی شاید حرفهایی بزنند که خواست بیگانگان باشد اما باید قدردان زحمات کشیده شده در کشور بود .
 
وی بیان کرد: ملت ایران اسلامی تمام هستی استکبار را برباد داده و نقشه های شوم آن از کار افتاده و دیدیم که دهه ۸۰و ۷۰ نیز از نسل های قبلی هوشیار تر بود و تمام نسل ها امروز در ایران شعار و نفرین مرگ بر اسراییل و آمریکا سر می دهند .
 
امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت است
 
امام جمعه کرج در ادامه از چهار سرفصلی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات بیان شده امنیت را بسیار مهم خواند .
 
وی افزود: هرچیزی که مشارکت را کاهش دهد و مانع از برگزاری انتخابات شود دشمن می پسندد ، مانند ترور، بنابراین باید به شدت مراقب تحرکات دراین زمینه بود .
 
نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: اختلافات قومی و مذهبی ناامنی ایجاد می کند و همین بیانیه داعش به ذهن می رساند که به دنبال افتراق قومی هستد و گاهی از مولفه تحریم ها استفاده می کنند .
 
وی تاکید کرد: تمام تلاش دشمنان برآن است که امید را از مردم بگیرند که تمام موضوعات مطرح شده امنیت انتخابات را به خطر می اندازد بنابریان مردم و دستگاه های تصمیم گیر باید توجه لازم را داشته باشند و با شرکت در انتخابات دشمنان را کمافی سابق ناامید کنند .
 
تلاش برای بی عفتی با هدف سلطه فرهنگی و سیاسی است
 
نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به ۱۷ دی و سالروز کشف حجاب در ایران اسلامی گفت: سیر بی حجابی در کشور از قبل از قاجار توسط بهائیت بوده و با هدف سلطه فرهنگی و سیاسی است.
 
وی افزود: دشمنان برای اهداف سیاسی و فرهنگی خود و جذب نیرو در این زمینه اقدام به ترویج بی حجابی می کنند.
 
آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز امپراطوری رسانه ای غرب تمام تلاش خود را برای حجابی و بی عفتی بکار بسته است .
 
وی یاد آور شد: مساله حجاب امری فطری و ثانیا عقلی بوده چراکه عقل می گوید هرچیز باارزشی را باید پوشاند .
 
امام جمعه کرج گفت: تعدادی از دستگاه ها ترک فعل دارند و مسوولانی که دراین زمینه ترک فعل دارند در این ولنگاری شریک هستند .
 
وی اضافه کرد: امیدواریم مسیر حجاب با قانونگذاری و اجرای قانون خیلی جالب خود را معطل گذاشتیم برای قانونی که در حالی که باید رعایت قانون های قبلی داشت تا قانون بعدی بیاید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین