|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۷۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) و فرزند پاک باخته ملت است که یکی از نکات بارز در زندگی او که درس بزرگی برای همرزمانش است، این بود که هرچه معروف‌تر می‌شد تواضع و فروتنی اش بیشتر می‌شد.


ایرنا: سردار رمضان شریف عصر پنجشنبه در آیین چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه شهدای سبزوار افزود: اخلاص و ارادت شهید سلیمانی به حضرت فاطمه (س) چه عظمتی به وی داده است که دشمن پس از چهار سال زائران حرمش، زنان و کودکانی را که عاشقانه برای زیارت مزار وی آمده بودند، ترور می‌کند.

وی اظهار کرد: دشمن از عاشقان و ارادتمندانی که شهید سلیمانی را الگو قرار داده و با حضور بر مزارش راه وی را ادامه می‌دهند، هراس دارد و این موضوع برای دشمن هولناک و وحشت آفرین است، غافل از اینکه این رفتار عظمت مکتب شهید سلیمانی را نزد ملل مسلمان و آزاده جهان ارتقا خواهد بخشید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز داغدار شهادت زائران مرقد شهید سلیمانی هستیم، اما ملت ما از ابتدای انقلاب تا امروز بار‌ها با این صحنه‌ها از طرف گروهک‌های ضد انقلاب، رژیم بعثی عراق و داعش روبرو بوده است، اما همواره با هدایت‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده است.

سردار شریف افزود: عنوان معنادار مکتب شهید سلیمانی برای بسیاری از افراد مورد توجه قرار گرفت، اما همه ما می‌دانیم که مکتب این شهید بزرگوار همان مکتب اسلام و سید و سالار شهیدان، مکتب امام راحل و رهبری است و وی تربیت یافته در دامان این مکتب است.

وی اظهار کرد: اراده خدا بر این تعلق گرفت که جوانان ما که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده بودند رفتار، گفتار، کردار، ولایتمداری، سختکوشی، اخلاص، ایمان و علاقه شهید سلیمانی را به مکتب اهل بیت (ع) و ولایت فقیه ببینند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) و فرزند پاک باخته ملت است که یکی از نکات بارز در زندگی او که درس بزرگی برای همرزمانش است، این بود که هرچه معروف‌تر می‌شد تواضع و فروتنی اش بیشتر می‌شد.

سردار شریف افزود: در شرایطی که تمام رسانه‌های دنیا تلاش داشتند این سردار شهید را از چشم ملت بیندازند تمامی نگاه‌ها معطوف به وی بود، زیرا مردم می‌دانستند امنیت و پایداری محصول دور کردن دشمن از مرزهاست و یکی از ماموریت‌های وی توانمندسازی جبهه مقاومت اسلامی بود که امروز روبروی اولین دشمن مسلمانان، یعنی رژیم صهیونیستی، ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم برای رزمندگان مقاومت در دوران حیات و هم پس از شهادت الهام بخش است، ادامه داد: هر چند جسم شهید نیست، اما روح سردار حاضر است که فرزندان تربیت یافته در مکتب وی امروز بزرگترین و سهمگین‌ترین ضربه‌ها را به صهیونیست‌ها وارد کردند، ضرباتی که غیر قابل جبران است.

سردار شریف افزود: دشمن در بعد نظامی قادر به مقابله با انقلاب و حامیان انقلاب اسلامی نیست لذا در بعد فرهنگی بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته است چرا که می‌داند رزمندگان فهیم و پیرو ولایت فقیه در خانواده‌هایی با بنیان مستحکم فرهنگ اهل بیت (ع) تربیت می‌شوند.

حضور متراکم مردم در انتخابات، تیغ دشمن را کند می‌کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن انتخابات ما را رصد می‌کند، گفت: با حضور متراکم پای صندوق‌های رای، تیغ دشمن علیه مردم و ملت ما کند می‌شود.

سردار شریف افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای وحدت ملی ما را نشان می‌دهد، وحدتی که علاوه بر تثبیت امنیت ملی برای مسئولان پشتوانه‌ای قوی است و با انتخابات پرشور موانعی که در برخی حوزه‌ها وجود دارد از پیش پای ملت برداشته می‌شود.

وی تصریح کرد: پایگاه انقلاب اسلامی در نزد مردم ایران مستحکم است و به تاسی از خون شهدا و ارزش‌های نظام با وجود برخی گلایه‌ها و ایراد‌ها با مشارکت پرشور در عرصه انتخابات، دشمن بار دیگر ناامید می‌شود.

سردار شریف افزود: مردم ایران باهوش هستند و خادم را از خائن خوب تشخیص می‌دهند که نمونه بارز آن برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی است، لذا این مردم ولایتمدار با حضور در پای صندوق‌های رای صحنه زیبای دیگری را رقم می‌زنند.
با پراپی، معتبرترین پلتفرم تامین سرمایه ترید کن!

وی ادامه داد: کشور و انقلاب اسلامی دارای سه شاخص فرهنگ دینی قرآن، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه و مردمانی علاقه‌مند به نظام، انقلاب و فرهنگ و نظام دینی دارد که مهمترین محور عملیات روانی دشمن دلسرد کردن مردم و تضعیف این شاخص‌ها است که با تداوم این سه مولفه، دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی بخشی از آیین‌های بزرگداشت سردار سلیمانی در سبزوار بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین