|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۳۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
پیشنهاد کارشناسان به متقاضيان خرید خودرو داخلي این است كه با توجه به افزايش درخواست، خریداران بهتر است نسبت به خريد اقدام نمايند چون اواسط ماه اسفند با نزديك شدن شب عيد، بازار خودرو شرايط آرامي نخواهد داشت.
طبق برنامه تدوين شده از سوي خودروسازان، تحويل خودرو با توجه به افزايش تقاضا در موعد مقرر انجام خواهد شد و سعي بر اين است تا بازار خودرو در پايان سال به سمت حاشيه كشيده نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، با توجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و همچنین پیش فروش های صورت گرفته، بازار خودرو با افزایش تقاضا نسبت به ماه های قبل مواجه شده است.
 
طی چند سال گذشته تمرکز صنعت خودروسازي كشور بر روی تنوع محصول و به افزایش كميت وکیفیت مد نظر بوده که البته تا حد مطلوبي به این هدف رسیده اند اما فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه نهايي باقی مانده است.

در پی تصویب بخشنامه ساماندهی واردات خودرو كه به امضای وزیر صنعت رسيده در حال حاضر تغییر چشمگیر قيمت در بازار مشاهده نمی شود و فعالان بازار همچنان از رکود بازار خودروهای خارجی نگران هستند. فعالان بازار خودرو هاي وارداتي معتقدند با توجه به حجم بالای واردات طی ماه‌های گذشته و رکود بازار، مصوبه ساماندهی واردات خودرو هنوز بر بازار تأثیر نگذاشته است. البته كارشناسان اعتقاد دارند كه عمده ترين دليل اين ركود در بازار خودروهاي وارداتي عدم رضايت از خدمات پس از فروش، گراني قيمت، كمبود قطعات و كيفيت پايين است.
 
با توجه به آمار بدست آمده احتمال افزایش خرید و فروش در بازار خودرو داخلي وجود دارد که این امر باعث نگرانی فعالان بازار خودرو مي شود چون در اين شرايط با افزايش تقاضا از بازار خريداران نسبت به تحويل خودروهاي داخلي خود با مشكل روبرو خواهند شد.
 
پیشنهاد کارشناسان  به متقاضيان خرید خودرو داخلي این است كه با توجه به افزايش درخواست، خریداران بهتر است نسبت به خريد اقدام نمايند چون اواسط ماه اسفند با نزديك شدن شب عيد،  بازار خودرو شرايط آرامي نخواهد داشت.

طبق برنامه تدوين شده از سوي خودروسازان، تحويل خودرو با توجه به افزايش تقاضا در موعد مقرر انجام خواهد شد و سعي بر اين است تا بازار خودرو در پايان سال به سمت حاشيه كشيده نشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین