|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۳۷۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
دشمن صهیونیستی که در شوک این عملیات بود دست به اقدامی جنون‌آمیز زد و تلاش کرد با بمباران مدرسه، کلیسا، اماکن مسکونی و بیمارستان‌ها و با کودک‌کشی آبروی از دست رفته خود را باز یابد اما افکار عمومی جهان با هر دین و نژادی این جنایت را محکوم کردند و رژیم اسرائیل این‌بار در اذهان عمومی مردم جهان فروپاشید. اگرچه فروپاشی عینی این رژیم نیز دور از دسترس نیست و آینده قطعی از آن مقاومت است‌.

فرند سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نمایندگی از خانواده شهید سلیمانی انفجار تروریستی در کرمان را محکوم و برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده شهدا صبر مسئلت کرد.

به گزارش ایسنا، زینب سلیمانی در ابتدای مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی تهران، با تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، کرد: تعرض به مردان، زنان و کودکانی که برای گرامیداشت قهرمان خود به سمت قبور شهدا حرکت می‌کردند، جنایتی نابخشودنی است. به نمایندگی از خانواده شهید سلیمانی این حادثه دردناک و خونین را محکوم و برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده شهدا صبر مسئلت می‌کنم.

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا و امام راحل، گفت: امسال سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ولادت زهرای مرضیه همزمان شد. کسانی که با روحیه و مشی حاج قاسم آشنا بودند می‌دانند او چقدر دلباخته بانوی دو عالم بود و چگونه در سختی‌ها به ساحت ایشان پناه می‌برد و مدد می‌گرفت.

فرزند شهید سلیمانی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرهای مختلف ایران، تاکید کرد: در عین حال امسال حادثه مهم دیگری در منطقه رخ داد و امت اسلام را متاثر کرد. ملت مظلوم فلسطین بعد از سال‌ها رنج و محنت در عملیاتی کاملاً فلسطینی و با تکیه بر توانایی ذاتی و با همت جوانان خود دشمن‌ سفاک خود را متحیر و پیروزی بزرگی را به ارمغان آورند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی که در شوک این عملیات بود دست به اقدامی جنون‌آمیز زد و تلاش کرد با بمباران مدرسه، کلیسا، اماکن مسکونی و بیمارستان‌ها و با کودک‌کشی آبروی از دست رفته خود را باز یابد اما افکار عمومی جهان با هر دین و نژادی این جنایت را محکوم کردند و رژیم اسرائیل این‌بار در اذهان عمومی مردم جهان فروپاشید. اگرچه فروپاشی عینی این رژیم نیز دور از دسترس نیست و آینده قطعی از آن مقاومت است‌.

فرزند شهید سلیمانی با بیان این‌که «همین فروپاشی این رژیم درمانده را به ترورهای کور وا می‌دارد»، اظهار کرد: اینک با نقض قوانین بین‌المللی و حاکمیت سرزمینی لبنان و سوریه، دو مجاهد بزرگ یعنی سیدرضی موسوی و صالح العاروری را ظرف مدت اندکی به شهادت می‌رساند. این مهمترین نشانه ضعف این رژیم است اما این خون سبب بالندگی مقاومت می‌شود.

وی یادآور شد: اگر حیات مادی شهید سلیمانی امروز ادامه داشت، همه توجه او به سمت فلسطین و مردم غزه بود، به همین دلیل شعار اصلی چهارمین سالگرد شهادتش «شهید القدس» انتخاب شد. امروز قدس مرز همه انسان‌های آزاده و آگاه است. امیدواریم در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همه مردم به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند و آنان را به هر طریقی کمک کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین