|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۳۷۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، ماجراهای عجیبی در رابطه با سعید مهری به وجود آمد و این بازیکن حتی قراردادش را به صورت یکجانبه فسخ هم کرد ولی در نهایت حاضر شد بماند و اتفاقاً این بار بر سر رقم قراردادش کلی حرف و حدیث به وجود آمد.

خبر ورزشی: سعید مهری در نیم فصل اول اوقات موفقی را در استقلال سپری نکرد و احتمال جدایی‌اش وجود دارد.
 
وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، ماجراهای عجیبی در رابطه با سعید مهری  به وجود آمد و این بازیکن حتی قراردادش را به صورت یکجانبه فسخ هم کرد ولی در نهایت حاضر شد بماند و اتفاقاً این بار بر سر رقم قراردادش کلی حرف و حدیث به وجود آمد.
 
مهری برخلاف دوران ریکاردو ساپینتو، جایگاهش در ترکیب ثابت آبی پوشان پایتخت را از دست داد و حالا شایعات بسیار زیادی در مورد جدایی او به گوش می‌رسد. از طرف دیگر، می‌گویند  فولاد شاید مقصد بعدی او باشد ولی جواد نکونام هنوز با جدایی سعید موافقت نکرده و رضایتنامه او صادر نشده است. اینطور که مقامات باشگاه استقلال می‌گویند، نکونام برای جدایی بازیکنانی که می‌خواهند نیم فصل دوم در استقلال نباشند شرطی را برای باشگاه تعیین کرده و تاکید دارد به ازای هر کدام از این نفرات باید یک بازیکن جدید جذب شود بنابراین تا وقتی یک هافبک به جای سعید مهری جذب نشود، این بازیکن در استقلال می‌ماند و وقتی زمینه برای حضور یک هافبک تازه نفس فراهم شد، آنگاه باشگاه می‌تواند با خود مهری یا هر باشگاهی که او را می‌خواهد، برای شکل  انتقال وارد مذاکره شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین