|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۳۷۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
گفتنی است که روز گذشته ارتش آمریکا اعلام کرد که یک کشتی کانتینری شرکت کشتی‌رانی مرسک که در حال عبور از دریای سرخ بود، هدف حمله یمن قرار گرفت و چهار قایق متعلق به حوثی‌ها به سمت این کشتی تیراندازی کردند اما هلی‌کوپترهای نیروی دریایی سه قایق را غرق کرده و خدمه آن را کشتند. اما قایق چهارم گریخته است.


یک رسانه‌ اسرائیلی دوشنبه شب گزارش داد که کشتی جنگی آمریکایی در دریای سرخ توسط حوثی ها مورد حمله قرار گرفت.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛  روزنامه اسرائيلی معاریو نوشت: «حوثی ها» به یک کشتی جنگی آمریکایی در دریای سرخ حمله کردند.
 
این روزنامه افزود:  گزارش ها حاکی از تبادل آتش شدید است.
 
حمله یمنی ها به کشتی امریکایی تکذیب شد
 
یک منبع مطلع مرتبط با انصارالله یمن در گفتگو با الجزیره گفت: «وقوع هرگونه درگیری با کشتی جنگی آمریکایی در دریای سرخ را تکذیب می کنیم»
 
گفتنی است که روز گذشته  ارتش آمریکا اعلام کرد که یک کشتی کانتینری شرکت کشتی‌رانی مرسک که در حال عبور از دریای سرخ بود، هدف حمله یمن قرار گرفت و چهار قایق متعلق به حوثی‌ها به سمت این کشتی تیراندازی کردند اما هلی‌کوپترهای نیروی دریایی سه قایق را غرق کرده و خدمه آن را کشتند. اما قایق چهارم گریخته است.
 
در نتیجه این حمله نیروهای آمریکا به قایق‌های حوثی‌ها در دریای سرخ «ده نفر» کشته شدند.
 
نیروهای مسلح یمن در بیانیه خود، شهادت تعدادی از نیروهای دریایی خود در حمله آمریکا به دریای سرخ را تأیید کرد و  اعلام کرد که که نیروهای آمریکایی عواقب هدف قرار دادن قایق های نیروهای ما در دریای سرخ را متحمل می‌شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین