|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۳۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی شده است اما باید مراقب باشیم چون تمام تلاش دشمن این است که موفقیت‌های دولت انقلابی ولایی دیده نشود.

ایسنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید مساجد از نظر زیربنایی و فرهنگی زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم داریم به این سمت می‌رویم که مسجد معنا و مفهوم حقیقی خود را بیابد.
 
عبدالله حاجی صادقی، امروز شنبه 9 دی در همایش فعالین و ارکان مساجد در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است و استکبار می‌داند بقای انقلاب، مردم هستند.
 
وی بیان کرد: روز ۹ دی یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و روز تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در عالم انقلاب اسلامی بود و مردم ما با قدرت و بصیرت این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما اصلی وجود دارد که نباید بگذاریم تحریف شود، آنهم این است که خدا با مردم است، گفت: در انقلاب اسلامی این اصل و اوج بندگی خدا در خدمت به مردم تجلی یافت پس ما بنده خدا هستیم و اوج بندگی ما خدمت به مردم است.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی با ذکر این نکته که موتور حرکت انقلاب ما اسلام بود، بیان کرد: امام راحل موفق شد به برکت قیام مردم نظام ولایی برپا کند.
 
وی افزود: خداوند در قرآن به ما یاد داد ارکان حاکمرانی دینی علاوه بر ۲ رکن به خدایی،۲ رکن آن به مردم برمی‌گردد که یکی پذیرش مردمی و دیگری مشارکت مردمی است تا به عدالت اجتماعی برسیم.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: اگر دشمن در این ۴۵ سال هر حمله و فتنه و تلاشی که داشت شکست خورد و مرگ تدریجی او رقم می‌خورد چون مردم در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند.
 
وی عنوان کرد: مردم ایران در تاریخ نمونه ندارند، سوخت‌رسان انقلاب ما مردم بودند، دشمن از مردم ایران عصبانی است که مردم با ولایت ما دولت انقلابی خود حمایت می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌داند که امتی که بصیرت دارد گلایه دارد اما این به معنای این نیست که از اصل انقلاب دست بردارند، گفت: دشمنان تلاش کرد با اسلام ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی را باید به لحاظ علمی هم تحلیل کنیم و مقام معظم رهبر فرمودند که طراحی نهم دی ۱۰ تا ۱۵ سال قبل از آن صورت گرفت، بیان کرد: چون دشمن از سالها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد و مردم ایران اسلامی با بصیرت خود همه آن را برباد دادند و باید هم دشمن با هزینه کلانی که کردند ناراحت باشد.
 
وی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی آبرو و حیثیت اسرائیل را از بین برد و جلوی بسیاری از اقدامات آنان را گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی شده است اما باید مراقب باشیم چون تمام تلاش دشمن این است که موفقیت‌های دولت انقلابی ولایی دیده نشود.
 
وی ادامه داد: اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند، دشمن خواهد دید که وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد، در کشور هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری دغدغه مردم را ندارد.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: امروز از این جهت که دولت و مسئولانی داریم که افتخار به سربازی ولایت می‌کنند آینده روشن را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: امیدواریم که امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلک به استکبار جهانی بزند، اینکه مقام معظم رهبری بر روی این انتخابات تاکید فراوانی دارند، بدانید که میدان جنگ است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری هستند، افزود: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند چون در نظام ولایی فرمانده کل هدایت‌کننده است و بقیه کمک‌کننده هستند.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر امیدآفرینی در بین مردم، گفت: دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و موضع استکبار در مقابل مردم و انقلاب اسلامی دفاعی شده است.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و آینده روشن است، تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که انقلاب فراز و نشیب دارد اما توقف ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسراییل آب را در غزه بستند اما جلوی اراده مردم را نتوانست بگیرد، گفت: ما نیز با قیام و حضور و انتخاب درست و خدمتگزاری مسئولان به مردم نخواهیم گذاشت دشمن در شکستن اراده مردم موفق شود.
 
وی بیان کرد: بزرگترین خدمتگزاری به مردم این است که در کنار تامین معیشت مردم هدایت آنان را هم مورد توجه قرار دهیم چون در فرهنگ دینی ما مسئولان تنها اداره‌کننده سازمان‌ها نیستند بلکه هادیان و زمینه‌ساز رشد و تعالی مردم هم هستند.
 
وی بر مسجد سازی و ترمیم و آباد کردن محتوایی مسجد تاکید کرد و افزود: باید مساجد زنده و بالنده باشد و پایگاهی برای بصیرت‌افزایی و دفاع از اسلام باشد لذا باید این پایگاه‌ها را قوی و تقویت کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج معتقد است بندگی خدا آنان را به خدمت مردم مفتخر ساخته است، عنوان کرد: ما خدمت به مردم را عین پاسداری از انقلاب و اسلام می‌دانیم و همانطور که اسلحه گرفتن در مقابل دشمن در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم را عبادت می‌دانند، ساخت مسکن و مسجد و محرومیت‌زدایی را هم عبادت می‌دانند و در این راه هرچه داشته باشند به میدان می‌آورند چون خواب آرام ما زمانی است که مردم ما آرامش داشته باشند.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: شکست اسراییل از حماس خیلی بزرگ بود اما شکست استکبار جهانی از زنان و کودکان مظلوم و مقتدر غزه خیلی بزرگتر بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین