|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۷۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
منصور حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی با اشاره به تحرکات علی لاریجانی برای انتخابات یازدهم اسفند ماه خاطرنشان کرد: علائمی از اینکه آقای لاریجانی قصد داشته باشد که لیست بدهد ملاحظه نمی‌کنیم.


فارس: مشاور علی لاریجانی گفت: علائمی از اینکه آقای لاریجانی قصد داشته باشد که لیست بدهد ملاحظه نمی‌کنیم. آقای لاریجانی هدف‌شان درواقع عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص گرم کردن انتخابات است.
 
منصور حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی با اشاره به تحرکات علی لاریجانی برای انتخابات یازدهم اسفند ماه خاطرنشان کرد: علائمی از اینکه آقای لاریجانی قصد داشته باشد که لیست بدهد ملاحظه نمی‌کنیم.
 
وی افزود: آقای لاریجانی هدف‌شان درواقع عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص گرم کردن انتخابات است. لذا ایشان به دوستان‌شان می‌گوید بیایید و فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرم کنید و در انتخابات شرکت کنید و ثبت‌نام کنید و مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دعوت کنید برای انتخابات، ولی اینکه دکتر لاریجانی بخواهد لیست بدهد چیزی مشاهده نکردیم.
 
وی افزود: کسانی که نماینده ادوار هستند می‌توانند مرتب به دفتر دکتر بروند و با ایشان ملاقات کنند و درب دفتر آقای لاریجانی به روی همه نمایندگان ادوار باز است.
 
وی در ادامه گفت: در مورد ائتلاف‌هایی که در رسانه ها مطرح می‌شود باید پرسید چه کسی با چه کسی قرار است ائتلاف کند! در حال حاضر نه گفت‌وگو‌یی برای ائتلاف وجود دارد، نه سبدی از آرای تعیین شده وجود دارد.
 
حقیقت پور تصریح کرد: الان هم اگر شما با آقای لاریجانی صحبت کنید، ایشان همه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پای صندوق آمدن در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت می‌کنند. چون این یکی از وظایف ایشان است؛ چراکه مقام معظم رهبری پرشوری و پر مشارکتی انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطالبه کرده‌اند و این یک وظیفه است که همه بزرگان نظام مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دعوت کنند که پای صندوق‌های رای بیایند.
 
وی در ادامه گفت: در مرحله اول 28 درصد از افراد ثبت‌نام شده رد صلاحیت شدند، اگر این تعدادی که رد صلاحیت شده‌اند تأیید بشوند، فضای رقابت داغ شده و لیست‌های متعددی بیرون می‌آید و رقابت‌ جدی به وجود می‌آید و انتخابات پرشور می‌شود ولی هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.
 
حقیقت پور یادآور شد: بنده خواهشم این است که دوستان عزیزی که مسئولیت تأیید صلاحیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر عهده دارند بر پایه منویات مقام معظم رهبری تدابیری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیندیشند که انتخابات رقابتی رخ بدهد و در قالب رقابت انتخابات پرشور شود.
 
وی افزود: اینکه خیلی‌ها می‌پرسند آقای لاریجانی لیست می‌دهد یا نمی‌دهد باید پرسید این آقای لاریجانی همان آقای لاریجانی است که صلاحیتش‌ تأیید نشد، چرا دنبال این هستید که آقای لاریجانی لیست می‌دهد یا نمی‌دهد!
 
نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز فراموش نکردیم بعضی‌ها به دروغ گفتند که آقای لاریجانی در ایسلند مستقر شده، بنده مطمئنم فردا اگر انتخابات مشارکت بالایی نداشته باشد، آقای لاریجانی متهم خواهد بود که چون نیامدی و لیست ندادی و شارکت کم شد. از الان ما این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گوییم.
 
حقیقت پور در پایان با اشاره به ثبت نام 500 نفر از نمایندگان ادوار برای انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: بعضی‌ها از این عدد نترسند، این فقط 5 درصد از کل داوطلبانی است که در انتخابات ثبت نام کرده اند و درحال حاضر آماری از تایید صلاحیت این افراد وجود ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین