|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۷۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
مرحله اول کشف همکاری ادعایی میان آنروا و جنبش حماس، مرحله دوم کاهش عملیات آنروا در نوار غزه و یافتن سازمان‌های متفاوتی برای ارائه خدمات آموزش و خدمات اجتماعی به فلسطینی‌ها در غزه و مرحله سوم روند انتقال تمام مأموریت‌های آنروا به هیاتی است که بعد از پایان جنگ بر غزه حکمرانی خواهد کرد.

براساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی کابینه این رژیم به دنبال اخراج آنروا از غزه است.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، گزارش بسیار محرمانه وزارت خارجه شامل پیشنهاداتی برای اخراج آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی(آنروا) از غزه در سه مرحله است. مرحله اول کشف همکاری ادعایی میان آنروا و جنبش حماس، مرحله دوم کاهش عملیات آنروا در نوار غزه و یافتن سازمان‌های متفاوتی برای ارائه خدمات آموزش و خدمات اجتماعی به فلسطینی‌ها در غزه و مرحله سوم روند انتقال تمام مأموریت‌های آنروا به هیاتی است که بعد از پایان جنگ بر غزه حکمرانی خواهد کرد.

براساس این گزارش این طرح در آینده نزدیک، به کابینه ارائه خواهد شد.

سازمان ملل هفته گذشته "سیگرید کاگ" را به عنوان هماهنگ کننده برای نظارت بر انتقال محموله‌های امدادرسانی به غزه در چارچوب قطعنامه شورای امنیت برای افزایش کمک‌های بشردوستانه در غزه تعیین کرد.

به گفته توماس وایت، مدیر آنروا، ارتش رژیم صهیونیستی جمعه یکی از کاروان‌های حامل کمک‌های آنروا در غزه را هدف قرار داد.

فیلیپ لازارینی، کمیسر آنروا در واکنش به ادعاهای رژیم صهیونیستی گفت: ادعاهای اسرائیل اطلاعاتی گمراه کننده است و صحت ندارد. حتی بعد از بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم مسئولان اسرائیلی ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق بمباران و تعطیلی شبکه‌های ارتباطات و اینترنت برای دوره‌ای طولانی را محدود کردند.

آنروا از کشته شدن ۱۴۲ کارمند خود در جنگ غزه خبر داده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین