|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱
کد خبر: ۳۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
اشتیه گفت، خاورمیانه جدید، صلح و سرزمینی بدون فلسطین، همگی پروژه‌های شکست خورده هستند. ملت فلسطین در سرزمین خود پایدار می‌ماند و غزه جزء اصلی سرزمین فلسطین است.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز در قعر قرار دارد، تاکید کرد که خاورمیانه جدید بدون فلسطین پروژه‌ای شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، «محمد اشتیه»، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ابتدای جلسه هفتگی کابینه گفت، رژیم صهیونیستی بر اراده ملت فلسطین در دستیابی به آزادی، استقلال و تشکیل کشور مستقل هرگز پیروز نخواهد شد. کشتار فجیع روزانه نشانه شکست است. رژیم صهیونیستی امروز به عنوان جنایتکاری که می‌کشد و آواره می‌کند در برابر جهان محکوم است.

به نقل از روسیا الیوم، اشتیه گفت، خاورمیانه جدید، صلح و سرزمینی بدون فلسطین، همگی پروژه‌های شکست خورده هستند. ملت فلسطین در سرزمین خود پایدار می‌ماند و غزه جزء اصلی سرزمین فلسطین است.

وی از سازمان ملل خواست برای انتقال کمک‌های انسانی به نوار غزه از همه گذرگاه‌های منتهی به این باریکه تلاش کند و از دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی هم خواست فورا تمامی اقدامات قانونی را علیه عاملان ارتکاب جرائم در حق ملت فلسطین شروع کند.

اشتیه در ادامه از تمامی تلاش‌های عربی و بین‌المللی برای توقف این جنگ و نیز از ابتکارعمل اصلاح شده مصر استقبال کرد و گفت، مصر خواهان اتحاد نمایندگی فلسطین است و هرگونه اقدامات منطقه‌ای و بین‌المللی تنها با مشروعیت فلسطین به نمایندگی سازمان آزادی‌بخش فلسطین میسر است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین