|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۲
کد خبر: ۳۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
تیم بسکتبال پمینای اصفهان هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال را با غلبه بر تیم نفت آبادان آغاز کرد و در این مسابقه به پیروزی رسید.
تیم بسکتبال پمینای اصفهان عصر امروز در هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور در سالن باران از مجموعه ورزشی آبفای اصفهان به مصاف تیم پالایش نفت آبادان رفت.

در نیمه نخست این دیدار، 2 تیم بازی نزدیک و منطقی را ارائه دادند اما در تمام مدت کوارتر اول ودوم بازی همواره تیم باتجربه نفت آبادان از تیم پمینا پیش بود و در پایان این نیمه نیز تیم نفت بازی را 37 بر 34 به سود خود تمام کرد.

در این نیمه هروه توره بازیکن خارجی و تازه وارد پمینا با کسب 20 امتیاز و اصغر کاردوست بازیکن نفت آبادان با کسب 10 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان میدان بودند.

همچنین در نیمه نخست در ریباند نیز هروه توره از پمینا با 9 ریباند و اصغر کاردوست از نفت آبادان با 7 ریباند بهترین عملکرد را داشتند.

از ابتدای کوارتر سوم تیم پمینا بازی بهتری نسبت به تیم مقابل ارائه داد و در آغاز نیمه دوم برای نخستین بار در طول بازی با 3 پرتاب پنالتی ایمان زندی تیم پمینا در امتیاز 40 بر 39 از حریف پیش افتاد و با ادامه این روند خوب کوارتر سوم با نتیجه 59 بر 48 به سود پمینا پایان یافت.

در آغاز کوارتر چهارم نفت آبادان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و با چند توپ‌ربایی و پرتاب خوب اختلاف امتیاز را کم کرد تا محسن صادق‌زاده را به درخواست وقت استراحت وادار کند.

رقابت زیبا و تنگاتنگ 2 تیم در کوارتر چهارم ادامه یافت تا اینکه تیم پمینا موفق شد با ارائه یک بازی منطقی‌ در این دیدار با نتیجه 84 بر 74 به پیروزی برسد و لیگ حرفه‌ای را با بردی شیرین آغاز کند.

تیم بسکتبال پمینا با کسب امتیازات این بازی باید خود را برای دیدار روز پنجشنبه با شهرداری گرگان از هفته دوم این رقابت‌ها آماده کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین