|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۳۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
ملیکا که در سانحه رانندگی بامداد سوم دی ماه جان باخت، در میان اندوه بسیار هم تیمی‌هایش در ورزشگاه فجر بم بدرقه شد.

 ایسنا:پیش از ظهر امروز چهارم دی ماه با حضور جمعی از مردم، مسئولان، علاقمندان به فوتبال و اعضای کادر فنی و تیم فوتبال خاتون بم، مراسم بدرقه پیکر ملیکا محمدی برگزار شد.

ملیکا که در سانحه رانندگی بامداد سوم دی ماه جان باخت، در میان اندوه بسیار هم تیمی‌هایش در ورزشگاه فجر بم بدرقه شد.

به دلیل حضور خانواده ملیکا در امریکا، دایی و عموی او برای انتقال پیکرش در بم حضور یافته بودند و اعلام شد: پیکر ملیکا به زادگاهش شیراز و سپس برای تدفین به امریکا منتقل خواهد شد.

حسین رهنما دایی ملیکا محمدی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ملیکا از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشت و همه بچه‌ها را جلوی خانه جمع می‌کرد و فوتبال بازی می‌کردند و به همین دلیل کلاس‌های اولیه را در شیراز گذراند و تا مقطع راهنمایی، از نخبگان این کلاس بود.

وی افزود: ملیکا از اول دبیرستان به همراه خانواده به امریکا مهاجرت کردند و در آنجا فوتبال را ادامه داد و هم دانشگاه و فوتبال را دنبال کرد و دختر مستقلی بود.

رهنما درباره عکس ملیکا محمدی با مرحوم ناصر حجازی بیان کرد: به خاطر علاقه فوتبال همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس را از بچگی می‌رفت و با اکثر آنها عکس داشت و این علاقه برای خانواده ارزشمند بود و زمینه حضور او در بازی‌ها را فراهم می‌کرد و حتی در بازی‌های اخیر آسیایی که در استرالیا بود، خانواده از امریکا به استرالیا رفت و بازی ملیکا را تماشا کردند.

وی درباره برگشت ملیکا محمدی از امریکا نیز گفت: او با تیم‌های امریکایی کار می‌کرد و عرق عجیبی به ایران داشت و به دلیل عرق ملی و علاقه مردم، باشگاه‌های امریکا را رها کرد و به ایران آمد.

رهنما درباره انتخاب باشگاه خاتون بم نیز بیان کرد: علی رغم اینکه تیم سپاهان هم او را خواسته بود و یک فصل را با آنها داشت، اما همیشه به مردم بم علاقه داشت و این احساس را دارم که دلیل آمدنش در بم همین علاقه بود و من این دو روز که دنبال کارهایش در بم هستم متوجه شدم که ملیکا حق داشت.

دایی ملیکا محمدی ضمن تشکر از ابراز محبت مردم بم بیان کرد: احساس می کنم این دختر خودش را به مردم نشان داده و ثابت کرده بود و مردم علاقه بسیاری به او داشتند و به شدت از مرگ او متاثر هستند.

وی تصریح کرد: علاقه و ابراز محبت مردم بم به ملیکا، این برای ما تسکین دهنده است و من از آنها تشکر می‌کنم.

رهنما در پایان با اشاره به اینکه خانواده ملیکا در امریکا زندگی می‌کنند، افزود: ملیکا فقط یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین