|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۳
کد خبر: ۳۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
مربی تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران گفت: ندا شهسواری به عنوان نفر نخست به تیم ملی راه پیدا کرد و ملی پوش شد.
سیما لیموچی با بیان اینکه شهسواری تمامی رقبای خود را در دور سوم انتخابی تیم ملی شکست داده و در مجموعه سه دور مسابقه به عنوان نخست دست یافته است، به ایرنا، افزود: با این نتایج شهسواری به عنوان نخستین ملی پوش به تیم ملی راه پیدا کرد و رقابت اصلی برای کسب عنوان دومی و سومی است.

وی با اشاره به اینکه تنها 3 بازیکن به رقابت های جهانی چین که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، اعزام می شوند، تصریح کرد: این موضوع باعث شده بازی ها خیلی نزدیک و با هیجان خاصی برگزار شود و درسالن سکوت معنا داری حکم فرما باشد.

مربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران در خصوص سطح فنی این رقابت ها و میزان آمادگی بازیکنان نیز اظهار داشت: سطح آمادگی بازیکنان بالاست و همین مساله باعث شد تا سطح فنی رقابت ها بالا برود.

لیموچی در ادامه در باره عملکرد جوانان شرکت کننده در این رقابت ها گفت: جوانان بسیار آماده و با انگیزه هستند، شخصا بازی های فاطمه جاملی فر، غزاله ملا طلب و شقایق حسین زاده را پسندیدم.

وی اضافه کرد: هرچند این بازیکنان آماده اند اما به دلیل اینکه درمسابقات کمتری شرکت کرده اند، برابر بازیکنان با تجربه ای همانند ندا شهسواری، مریم صامت و محجوبه عمرانی کم آورند و به مشکل خورند، اما تلاششان برای شکست با تجربه های تیم ملی ستودنی بود.

دور سوم رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان ایران روز گذشته آغاز و تا ساعتی دیگر به پایان می رسد.

سه نفر برتر این مسابقات به عضویت تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران درخواهند آمد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین