|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۳
کد خبر: ۳۷۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های پرسپولیس و شمس‌ آذر با میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ پوشان تمام شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی که از دقیقه ۶۲ بازی با اخراج علی نعمتی ۱۰ نفره شده بودند، موفق به کسب این برد خانگی شدند تا ۲۵ امتیازی شده و به رتبه سوم جدول رده‌بندی مسابقات صعود کنند.

تیم پرسپولیس در هفته چهاردم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم شمس‌ آذر قزوین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های پرسپولیس و شمس‌ آذر با میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ پوشان تمام شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی که از دقیقه ۶۲ بازی با اخراج علی نعمتی ۱۰ نفره شده بودند، موفق به کسب این برد خانگی شدند تا ۲۵ امتیازی شده و به رتبه سوم جدول رده‌بندی مسابقات صعود کنند.
پرسپولیس ۲ - شمس‌آذر یک

گل‌ها: گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس (دقیقه ۲+۴۵ و ۸۱) و حسین گودرزی برای شمس‌آذر (دقیقه ۴۷)

کارت زرد: محمدرضا رضائی از شمس‌آذر (دقیقه ۳۹)، علی نعمتی از پرسپولیس (دقایق ۴۷ و ۶۲) و امید عالیشاه از پرسپولیس (دقیقه ۸۷)

کارت قرمز: علی نعمتی از پرسپولیس با کارت زرد دوم (دقیقه ۶۲)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (شهاب زاهدی در دقیقه ۸۹)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (مسعود ریگی در دقیقه ۸۴)، میلاد سرلک (محمدمهدی احمدی در دقیقه ۸۴) دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی (وحدت حنانوف در دقیقه ۸۴)، سعید صادقی (سینا اسدبیگی در دقیقه ۸۴)، گئورگی گولسیانی.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضائی (محمد پاپی در دقیقه ۸۴)، هومن رییع‌زاده، حسین گودرزی (ارشیا سرآبادانی در دقیقه ۳+۹۰)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسائی، علی‌اصغر اعرابی و عیسی مرادی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین