|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
کد خبر: ۳۷۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
مردمی که در عرصه‌های مختلف سیاسی امتحان خوبی پس دادند. مردمی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و قرآن و امام راحل حمایت کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم در دفاع مقدس خوش درخشیدند و شهدا و جانبازان و اپارگران بسیاری برای دفاع از انقلاب دادند.


تسنیم:  سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در جمع مردم استان گلستان در مصلی نمازجمعه گرگان اظهارداشت:خرسندم از اینکه امروز در استان گلستان و در جمع مردم با صفای گرگان حضور دارم.

وی افزود: مردمی که در عرصه‌های مختلف سیاسی امتحان خوبی پس دادند. مردمی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و قرآن و امام راحل حمایت کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم در دفاع مقدس خوش درخشیدند و شهدا و جانبازان و اپارگران بسیاری برای دفاع از انقلاب دادند.

رئیس جمهور اظهار کرد: مردم استان گلستان مردمی هستند که وحدت و انسجام‌شان مثال‌زدنی است و شیعه و سنی و فارس و ترکمن و بلوچ و مازندرانی و همه اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر خونگرم و باصفا زندگی می‌کنند.

پیشرفت کشور حتمی و قطعی است

رئیس جمهور در جمع مردم گلستان با بیان اینکه بیش از ۷۰ روز است که مردم فلسطین درحال مقاومت هستند، گفت: همه در شگفت از مقاومت و پایداری یک گروه مقاومت در فلسطین هستند، این قدرت اتصال با خداست.

وی افزود: مردم اراده کرده‌اند کشور را پیشرفت دهند و ما امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور درحال پیشرفت است. دشمن می‌خواست تولید و رشد اقتصادی کشور را متوقف کند، ولی نتوانستند.

رئیسی تصریح کرد: امروز به تمامی تولید کنندگان، صنعتکاران و کشاورزان می‌گویم امروز این محل سنگر است باید برای استقلال و پیشرفت کشور تلاش کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین