|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۸
کد خبر: ۳۷۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
رهبر جنبش انصارالله افزود: دشمن صهیونیستی به شیوه‌ای کاملا وحشیانه و جنون‌آمیز عمل می‌کند. آمریکا جنگنده و انواع سلاح‌های ممنوعه همچون فسفر سفید در اختیار اشغالگران قرار داده است


ایرنا: رهبر جنبش انصار الله یمن امروز در سخنانی در هشداری بی‌سابقه به آمریکا اعلام کرد که «بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد ».
 
رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، به همراه محاصره این منطقه و جلوگیری از ورود غذا و دارو به آن، عموم فلسطینی ها را هدف قرار داده است.
 
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: در مدت 75 سال گذشته دشمن صهیونیست به تجاوز به ملت فلسطین در غزه ادامه داده و در این زمینه مرتکب زشت ترین و فجیع ترین جنایات شده است.
 
رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به کشتار فلسطینی ها می پردازد و علیه آنها مرتکب زشت ترین جنایات شده است.
 
عبدالملک الحوثی همچنین گفت: اشغالگران بیمارستان های نوار غزه را به عنوان هدف نظامی اعلام کرده اند و به جنایاتشان در نوار غزه افتخار می کند و غیر نظامیان را هدف قرار می دهد.
 
رهبر انصار الله یمن تصریح کرد: اکثر بمباران های رژیم صهیونیستی، مناطق مسکونی و محل زندگی غیر نظامیان را هدف قرار می دهد.
 
الحوثی اضافه کرد، ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان ها، زخمی ها و بیماران را به شهادت می رساند.
 
رهبر جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: هیچ چیزی جز با موافقت آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد غزه نمی شود و واشنگتن ارتش این رژیم را به جنگنده ها و سلاح های ممنوعه از جمله فسفر سفید مجهز کرده است.
 
عبدالملک الحوثی همچنین در ادامه گفت: آمریکا از طریق کارشناسان و مستشاران نظامی، در تجاوز به غزه با رژیم صهیونیستی شریک است.
 
رهبر جنبش انصار الله اعلام کرد که آمریکایی ها در آنچه در غزه می گذرد شریک هستند و کلیه پایگاههایشان در منطقه را در خدمت رژیم اسرائیل درآورده اند.
 
وی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها را به عنوان یک هدف نظامی بمباران می‌کند. رژیم اشغالگر مردم را در بیمارستان‌ها به شهادت می‌رساند و اقدام به بمباران و تخریب این اماکن می‌کند.
 
سید الحوثی تصریح کرد، دشمن اشغالگر جنایاتی وحشیانه را علیه ملت فلسطین مرتکب شده است و بیشتر بمباران‌های ارتش صهیونیستی در مناطقی بوده که غیرنظامیان ساکن بودند.
 
دشمن هرگاه در میدان نبرد با مقاومت شکست می‌خورد به بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامیان روی می‌آورد.
 
رهبر انصارالله خاطرنشان کرد، ارتش صهیونیستی به محاصره شدید غزه و ممانعت از ورود غذا و دارو به این منطقه ادامه می‌دهد.
 
رهبر جنبش انصارالله افزود: دشمن صهیونیستی به شیوه‌ای کاملا وحشیانه و جنون‌آمیز عمل می‌کند. آمریکا جنگنده و انواع سلاح‌های ممنوعه همچون فسفر سفید در اختیار اشغالگران قرار داده است
 
وی تأکید کردکه  دولت آمریکا می‌خواهد زمینه‌های لازم را برای اسرائیل جهت ارتکاب جنایات وحشیانه علیه مردم غزه فراهم کند. نباید فراموش کنیم که آمریکا در تمامی این جنایات شریک و همدست است
 
سید عبدالملک الحوثی با بیان اینکه صهیونیست‌های آمریکا و لابی صهیونیسم آمریکا را تحریک می‌کنند، ادامه داد: آمریکا تمامی پایگاه‌های خود را در منطقه برای حمایت از اسرائیل بکار گرفته است.
 
وی اضافه کرد، آمریکا از نظر سیاسی هم از رژیم اشغالگر حمایت می‌کند و هرگونه قطعنامه‌ای را برای آتش‌بس وتو می‌کند.
 
وی ادامه داد: برخی کشورهای اروپایی همچون فرانسه، آلمان و ایتالیا تاریخی سیاه در زمینه استعمارگری دارند.
 
سید الحوثی ادامه داد: برخی به دنبال سرزنش و زیر سوال بردن ملت فلسطین و مجاهدان و حامیان آن‌ها هستند. از کشورهای اروپایی با تاریخ سیاهی که دارند، انتظار حمایت از ملت فلسطین را نداریم. مسئولیت اصلی بر دوش مسلمانان است و آن‌ها باید یکصدا باشند و حمایت‌های لازم را از فلسطین به عمل آورند.
 
رهبر انصارالله ادامه داد: موضع اجلاس سران عربی اسلامی ضعیف بود و صرفا در حد بیانیه بود. از کشورهایی که هم مرز با فلسطین هستند، خواستیم مرزهای خود را برای اعزام مجاهدان به فلسطین بازکنند. ملت ما در دریای سرخ، دریای عرب و خلیج عدن تحرکی نظامی از خود برای ممانعت از عزیمت کشتی‌ها به سمت فلسطین اشغالی نشان داد.
 
وی همچنین گفت: برخی کشورها در تلاش برای ممانعت از حملات موشکی و پهپادی ما به اراضی اشغالی هستند. هیچ کشور دیگری را هدف قرار ندادیم و در مقابل ممانعت برخی کشورها از رسیدن موشک‌ها و پهبادهای ما به اراضی دشمن صهیونیستی صبر و بردباری کردیم.
 
وی اضافه کرد، شرم و ننگ برای تمامی کشورهایی که در کنار رژیم اشغالگر ایستاده و از آن حمایت می‌کنند. موضع ملت یمن در ممانعت از عبور کشتی‌ها به سمت اراضی اشغالی موثر و کارساز بوده است. عملیات‌های ما تنها علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی بوده که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‎کنند.
 
رهبر انصارالله یمن اعلام کرد که دولت آمریکا برای حمایت از کشتی‌های اسرائیلی وارد عمل شده و برخی کشورهای دیگر را نیز به این سمت کشانده است.آمریکا می‌داند که هدفش تنها خدمت به اسرائیل است نه به حمل و نقل بین‌المللی.
 
وی خاطرنشان کرد، موضع آمریکا موجب نقض حقوق کشورهای مشرف به دریای سرخ خواهد شد.ما باید علیه موضع خصمانه آمریکا وارد عمل شویم زیرا به حمل و نقل و کشتیرانی جهانی خدشه وارد خواهد کرد.
 
وی افزود: کشورهای دیگر باید کنار کشیده و به خاطر اسرائیل خود را قربانی نکنند. اسرائیل تنها می‌خواهد دیگر کشورها را برای حمایت از خود در این ائتلاف شریک کند.
 
 
رهبر انصارالله با بیان اینکه یمن عاشق جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل است، تصریح کرد، رهبر بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا.
 
وی ادامه داد: امیدواریم کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیما با ما بجنگند. از دولت‌های عربی می‌خواهیم خودشان را همراه با آمریکا دچار درگیری نکنند.
 
سید الحوثی ادامه داد: اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد آمریکا نباید تصور کند که ضربات پراکنده وارد می‌کند و کار به پایان می‌رسد بلکه به شکل کامل درگیر خواهد شد.
 
رهبر انصارالله همچنین به آمریکا هشدار داد که مرتکب حماقت نشود و اگر آمریکا اقدامی انجام دهد، ناوشکن‌هایش را هدف قرار خواهند داد.
 
 سید عبدالملک الحوثی گفت که نیروهای مسلح یمن هرگونه حمله آمریکایی به یمن را پاسخ خواهند داد و ناوشکن‌ها و کشتیرانی آمریکایی را به هدفی برای موشک‌ها و پهپادهایمان تبدیل خواهند کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین