|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۲
کد خبر: ۳۷۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی چهارم اوت محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را به اتهام فساد از سر گرفت. تلویزیون رسمی رژیم اشغالگر صهیونیستی گزارش داد، پس از دو ماه وقفه، دادگاه مرکزی محاکمه نتانیاهو را از سر گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بهانه ادامه جنگ در نوار غزه خواهان تعویق جلسات محاکمه خود شد.

به گزارش ایسنا، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی چهارم اوت محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را به اتهام فساد از سر گرفت. تلویزیون رسمی رژیم اشغالگر صهیونیستی گزارش داد، پس از دو ماه وقفه، دادگاه مرکزی محاکمه نتانیاهو را از سر گرفت.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دادگاه شهادت‌ها در مورد تعدادی از اتهامات علیه نتانیاهو را بررسی خواهد کرد.

وبسایت صهیونیستی «وای نت» هم اعلام کرد: نتانیاهو از حضور در دادگاه معاف است اما ممکن است از او خواسته شود ظرف چند ماه شهادت دهد.

وبسایت صهیونیستی افزود: اگر جنگ غزه چندین ماه ادامه داشته باشد باید این سوال را مطرح کرد که چگونه می‌توان همزمان با تداوم جنگ، جلسات دادگاه را برگزار کرد.

بر اساس کیفرخواستی که «آویخای مندلبلیت»، مشاور حقوقی پیشین رژیم صهیونیستی اوایل سال ۲۰۲۰ ارائه کرد، نتانیاهو با اتهام دریافت رشوه، کلاهبرداری و خیانت مواجه است، اما نتانیاهو اتهامات علیه خود را رد می‌کند.

اولین جلسه محاکمه نتانیاهو ۲۴ مه ۲۰۲۰ برگزار شد و طبق قوانین رژیم صهیونیستی او ملزم به استعفا از سمت خود نیست مگر اینکه توسط دادگاه عالی محکوم شود، روندی که ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

محاکمه نتانیاهو چند روز پس از دور دوم جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پس از پایان آتش‌بس موقت از سر گرفته می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین