|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
نخست وزیر فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد، پس از حملات روز گذشته در شهر کپنهاگ دانمارک ، تهدید وقوع حملات تروریستی در فرانسه همچنان زیاد است و تدابیر امنیتی در این کشور همچنان پابرجاست.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، مانوئل والس نخست وزیر فرانسه خاطر نشان کرد که تا زمانیکه لازم باشد تدابیر امنیتی ضروری در سراسر این کشور برقرار خواهد بود.

این مقام ارشد فرانسه در مصاحبه با رادیوی آر. تی. ال گفت: تهدید تروریستی همچنان در اروپا و فرانسه بالاست. به همین دلیل ما باید با اتخاذ تدابیر لازم با این تهدیدها مقابله کنیم.

پس از حملات اخیر در شهر کپنهاگ دانمارک، مقامات فرانسه بر ادامه تدابیر امنیتی در سراسر این کشور در راستای مقابله با تهدیدهای امنیتی تاکید کرده اند.

نخست وزیر فرانسه تصریح کرد: تا زمانیکه لازم باشد و تا زمانیکه سطح تهدیدها علیه این کشور بالا باشد، این تدابیر در سراسر فرانسه برقرار است.

از زمان حملات در شهر پاریس استقرار نیروهای امنیتی فرانسه نیز در برخی مناطق این کشور افزایش یافته است. حدود 10 هزار نیرو برای حفاظت از مکان های حساس و مهم در این کشور مستقر هستند.

والس افزود: ما باید زندگی در کنار این تهدید تروریستی را که نه فقط نتیجه فعالیت سازمان هایی همچون القاعده و داعش بلکه نتیجه فعالیت افراد افراطی در سرزمین ماست، عادت کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین