|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۷۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در مصاحبه با المیادین اعلام کرد: تعدی به فلسطین بر هر انسان آزاده‌ای ایجاب می‌کند که برای رویارویی با این زورگویی کاری کند.

در واکنش به ائتلاف دریایی که آمریکا برای مقابله با اقدامات ارتش یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ایجاد کرده است، سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد این ائتلاف پیش از آنکه متولد شود، مرده است.

به گزارش ایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در مصاحبه با المیادین اعلام کرد: تعدی به فلسطین بر هر انسان آزاده‌ای ایجاب می‌کند که برای رویارویی با این زورگویی کاری کند.

محمد عبدالسلام خاطرنشان کرد: ما جز با مشارکت موشکی و حملات پهپادی و عملیات دریایی نمی‌توانیم از فلسطین اشغال شده پشتیبانی کنیم.

وی افزود: عملیات با این روند ادامه خواهد داشت و چه بسا بر اساس آنچه که وضعیت نظامی در میدان ایجاب می‌کند، شدت عملیات بیشتر هم شود.

محمد عبدالسلام خاطرنشان کرد، این ائتلاف دریایی در واقعیت، یک گروهی ضعیف است و پیش از آنکه متولد شود، مرده است.


وی افزود: کشتی‌های دیگری جز کشتی‌هایی که به سمت اراضی اشغالی می‌روند یا کشتی‌های اسرائیلی هدف قرار گرفته نمی‌شوند.

محمد عبدالسلام تصریح کرد: محور مقاومت در مصیبت تاریخی بسیار بزرگی، فلسطین را پشتیبانی کرد و آنچه را که گفته بود، عملی ساخت. یمن از روز نخست در یک اتاق مشترکی با فلسطینی‌ها و سایر محور مقاومت مشارکت داشته است. یمن شریک اساسی برای آحاد امت عربی و اسلامی‌مان در رویارویی با هر خطراتی خواهد بود که امنیت یا ثبات آنها را هدف قرار دهد.


وی عنوان داشت: عملیات مقاومت در عراق نیز فشار مثبتی است که مقدمه‌ای برای پاکسازی کشورهای عربی و اسلامی از هرگونه حضور بیگانه است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین