|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۳۷۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
بحث غزه و فلسطین همچنان برای ما مطرح است. همچنین حماسه ۹ دی را پیش رو داریم و سالروز این حماسه باید به صورت خیلی جدی مورد توجه قرار گیرد. سالگرد حاج قاسم را در پیش داریم که باید آن را به عنوان محور قرار دهیم. امسال سالگرد حاج قاسم با روز زن مقارن شده که البته این دو مناسبت هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند و اگر بتوانیم برنامه‌ها را به خوبی برگزار کنیم، هم افزایی هم خواهیم داشت.

فارس: مراسم بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر امروز سه شنبه «۲۸/ ۹/ ۱۴۰۲» با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و مادر و حجت الاسلام سیدمحسن محمودی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی در خصوص هفته مقام زن و روز مادر سال جاری گفت: امسال با رخ‌دادهای متعددی مواجه هستیم که اگر بتوانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم فرصت‌های ما را مضاعف خواهند کرد.

وی در ادامه درخصوص رویدادهای مصادف با روز زن بیان کرد: بحث غزه و فلسطین همچنان برای ما مطرح است. همچنین حماسه ۹ دی را پیش رو داریم و سالروز این حماسه باید به صورت خیلی جدی مورد توجه قرار گیرد. سالگرد حاج قاسم را در پیش داریم که باید آن را به عنوان محور قرار دهیم. امسال سالگرد حاج قاسم با روز زن مقارن شده که البته  این دو مناسبت هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند و اگر بتوانیم برنامه‌ها را به خوبی برگزار کنیم، هم افزایی هم خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود:  امروز دشمن جایگاه زن و خانواده را مورد هدف قرار داده و اگر از این فرصت‌ها استفاده نکنیم دشمن استفاده خواهد کرد.

در ادامه خزعلی با گرامی داشت ایام فاطمیه، یاد شهدای غزه و شهدای زن و کودک فلسطینی را گرامی داشت و گفت: این زنان بیشترین فشار، هجمه و صدمه بر آنها وارد و بیشترین صبر و شکیبایی قرآنی را از خودشان نشان دادند که شایسته‌اند.

وی در خصوص شناسایی زنان تاثیرگذار بیان کرد:  هشت کارگروه برنامه ریزی شده تا زنان تاثیرگذار شناسایی شوند. کار گروه فعالیت های اجتماعی ، فرهنگ و هنر ، سلامت و ورزش و..‌. از جمله این کارگروه‌ها هستند. امسال به صورت ویژه روستاها و افرادی که کمتر مطرح شده هستند را به وسیله سامانه شناسایی خواهیم مرد تا پشتیبانی لازم از این بانوان انجام شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین