|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲
کیومرث هاشمی در حاشیه دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه که به میزبانی شهرستان لار برگزار شد اظهار کرد: این سالن در سفر هیئت دولت به استان فارس به بهره‌برداری رسید. همان زمان قول دادیم دیدار ایران و روسیه در این سالن برگزار شود و از اینکه قول ما عملی شد، خوشحال هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه گفت؛ تمرکززدایی جزو برنامه‌های اصلی وزارت است، تلاش می‌کنیم تمرکز را از تهران و حتی شهرهای مرکز استان خارج کنیم و به شهرستان‌هایی ببریم که ظرفیت لازم را دارد.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در حاشیه دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه که به میزبانی شهرستان لار برگزار شد اظهار کرد: این سالن در سفر هیئت دولت به استان فارس به بهره‌برداری رسید. همان زمان قول دادیم دیدار ایران و روسیه در این سالن برگزار شود و از اینکه قول ما عملی شد، خوشحال هستیم.

وی افزود: برای برگزاری این مسابقه دوستانه، عوامل زیادی مانند استاندار فارس و فرماندار لارستان زحمت کشیدند و شرایط خوبی فراهم کردند. خوشحال هستیم که مردم لارستان شاد هستند و بازی دو تیم ملی را از نزدیک می‌بینند. این اتفاق در شهرستانی کوچک می‌افتد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وعده‌های خود به نمایندگان مجلس گفت: از همان روز اول گفتم که تمرکززدایی جزو برنامه‌های اصلی ماست. تلاش می‌کنیم تمرکز را از تهران و حتی شهرهای مرکز استان خارج کنیم و به شهرستان‌هایی ببریم که ظرفیت لازم را دارد. می‌بینید که این مسابقه با چه استقبال کم‌نظیری از مردم همراه شده و امیدوارم این میزبانی‌ها ادامه داشته باشند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: از خیّرین محترم بابت احداث سالن، فرماندار لارستان، اداره ورزش و جوانان استان فارس و شهر لارستان، فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و رئیس کمیته فوتسال هم تشکر می‌کنم که درخواست ما را برای برگزاری بازی در این شهر اجابت کردند. وحید شمسایی نیز تمام توان خود را گذاشت تا بازی در لارستان برگزار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین