|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۳۷۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
ابتدا تلاش می‌کنیم تا ساعت ۱۴ امرو‌ز همه جایگاه‌های سوخت کشور که غیرفعال شده‌اند به صورت آفلاین و دستی وارد مدار شوند؛ ۶۰ درصد از جایگاه‌ها غیرفعال شده بودند که هم‌اکنون ۳۰ درصد از آن‌ها به صورت دستی فعال شده‌اند و بنزین با نرخ آزاد در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا در گام اول مشکل دسترسی به بنزین حل شود.

برنا: جواد اوجی وریر نفت با اشاره به بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت‌رسانی کشور عنوان کرد: از همان ساعات اولیه اطلاع از حمله به سامانه سوخت ایران، ستاد بحران را بلافاصله تشکیل و با توجه به تجربه مشابه آبان ۱۴۰۰، اقدامات فوری را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار داشت: ابتدا تلاش می‌کنیم تا ساعت ۱۴ امرو‌ز همه جایگاه‌های سوخت کشور که غیرفعال شده‌اند به صورت آفلاین و دستی وارد مدار شوند؛ ۶۰ درصد از جایگاه‌ها غیرفعال شده بودند که هم‌اکنون ۳۰ درصد از آن‌ها به صورت دستی فعال شده‌اند و بنزین با نرخ آزاد در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا در گام اول مشکل دسترسی به بنزین حل شود.

آنلاین شدن جایگاه‌ها از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود

اوجی توضیح داد: به موازات در حال پیگیری رفع مشکل و فعالسازی آنلاین جایگاه‌ها هستیم و از بعد از ظهر امروز این عملیات نیز آغاز می‌شود.

به هیچ وجه موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح نیست

وزیر نفت تأکید کرد: مردم توجه داشته باشند که به هیچ وجه موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و مردم به شایعات توجه نکنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین