|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۹
کد خبر: ۳۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که تنها در جریان بمباران منازل مسکونی در جبالیا واقع در نوار غزه دست کم ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.


مهر: شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته و بامداد امروز دوشنبه مناطق مختلف نوار غزه را در هم کوبیدند به طوری که این حملات هوایی بیت حانون، بیت لاهیا، الشجاعیه، دیر البلح، المغازی، البریج، خان یونس و رفح را در برگرفت.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک ساختمان در اطراف بیمارستان شفا واقع در شهر غزه را بمباران کردند که باعث به وجود آمدن آتش سوزی دراین منطقه شد.

حمله هوایی این جنگنده‌ها علیه منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

برجای ماندن صدها شهید و زخمی در جدیدترین حملات هوایی علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که تنها در جریان بمباران منازل مسکونی در جبالیا واقع در نوار غزه دست کم ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات توپخانه ای خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه منطقه الصحابه واقع در محله الدرج در مرکز شهر غزه شدت داده‌اند.

مدیر کل وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به جبالیا برجای مانده و ۱۰۰ تن دیگر نیز همچنان زیر آوار این حملات قرار دارند. ۲۰ فلسطینی نیز تاکنون در جریان این حملات زخمی شده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین