|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۳۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
بازیکن تیم استقلال دچار مصدومیت شده است و نمی تواند تیمش را حداقل تا دوهفته دیگر همراهی کند و باید درمان فشرده ای داشته باشد.
کریمی در دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، از ناحیه پا مصدوم و تعویض شد.

گفتنی است روز گذشته ( یکشنبه ) از پای این بازیکن ام. آر. آی گرفته شد و تیم پزشکی استقلال به مدت دو هفته، آب درمانی را برای کریمی تجویز کرده است.

این در حالی است که امیرقلعه نویی سرمربی تیم  استقلال علاوه بر یعقوب کریمی، جاسم کرار بازیکن عراقی خود را که با حکم کمیته انضباطی از همراهی این تیم در دو دیدار محروم شده است، در اختیار نخواهد داشت.

عدم حضور دو هافبک در یک بازی وضعیت را برای استقلال و قلعه نویی تغییر می دهد اما این مربی باید بزودی جانشینان این دو بازیکن را انتخاب کند.

از طرفی استقلالیها پس از شنیدن مصدومیت کریمی در تلاش هستند تا از محرومیت کرار بکاهند اما این موضوع نیز هنوز به نفع استقلال تمام نشده است و تیم دوبازیکن خود را در یک پست در اختیار ندارد.

شایان ذکر است استقلال  هم اکنون با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، روز جمعه (یکم اسفند ماه) در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت تا مقابل تیم تبریزی قرار بگیرد. این در حالی است که نفت تهران با یک دیدار بیشتر و 38 امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین