|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با تاکید بر جوان سازی جمعیت گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و سازماندهی گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه در دستور کار فرمانداری تهران قرار دارد.

فارس: فرماندار تهران با اشاره به نقش فرهنگ سازی در تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت، از پیگیری این موضوع در قرارگاه جمعیت و خانواده و هیأت اندیشه ورز نخبگانی با محوریت فرمانداری در شهر تهران خبر داد.
 
احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با تاکید بر جوان سازی جمعیت گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و سازماندهی گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه در دستور کار فرمانداری تهران قرار دارد.
 
وی افزود: در این راستا و به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هیأت مادر و کودک در ایام فاطمیه با شعار «#هیئتی_شدن_مدیون_مادرم» با هدف استفاده بهتر مادران از مجالس سوگواری اهل بیت سلام الله علیهم، تکریم مادران چند فرزندى و خانه دار، ارائه آموزش‌های لازم متناسب با سنین کودکان و نونهالان، تبیین مباحث مرتبط، ایجاد علاقه، ارتباط و پایه‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی برای نسل جدید و گرایش بیشتر به جلسات اهل بیت «ع»، سخنرانی تربیتی و مداحی، سرود دسته جمعی مادران و کودکان، تکریم مادران شهدا، غرفه های بازی، نمایش خلاق و پرده خوانى و گعده‌های مادران به همت کانون مردم نهاد خانه نسا روز «پنج شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲» با حمایت فرمانداری تهران در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس تهران برگزار شد.
 
قیومی بیان داشت: در این برنامه‌ها برای مادران و کودکان تا ۱۰ سال برنامه‌های معرفتی و رویکرد شناختی متفاوت و مناسب سن‌ آن‌ها در نظر گرفته شده است.
 
معاون استاندار ادامه داد: یکی از فعالیت‌های ارزشمند دیگر در برگزاری اینگونه برنامه‌ها، برپایی میز خدمت مشاوره و تبیین چهره به چهره فرزند آوری، جوانی جمعیت و حمایت از حیات جنین و تقدیر از مادران عزیز چهار فرزندی توسط مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری تهران و گروه های مردمی است.
 
فرماندار تهران ابراز امیدواری کرد تا این رویدادها که مورد حمایت فرمانداری تهران است با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد ادامه پیدا کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین