|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۳۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
در این دیدار که پنج‌شنبه شب، ۲۳ آذر در ستاد موساد در تل‌آویو انجام شد، همکاری میان سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیلی و آمریکا و همچنین گسترش روابط اسرائیل میان اسرائیل با کشورهای منطقه خاورمیانه گفت‌وگو شد.

داوید برنئا، رئیس موساد، سازمان اطلاعات خارجی و عملیات ویژه اسرائیل، با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، که به اسرائیل سفر کرده، درباره احتمال از سرگیری مذاکرات اسرائیل با حماس از طریق میانجی جهت دستیابی به توافقی دوباره برای تبادل افراد گفت‌وگو کرده است.
 
به گزارش روزنامه هاآرتص، در این دیدار که پنج‌شنبه شب، ۲۳ آذر در ستاد موساد در تل‌آویو انجام شد، همکاری میان سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیلی و آمریکا و همچنین گسترش روابط اسرائیل میان اسرائیل با کشورهای منطقه خاورمیانه گفت‌وگو شد.
 
آمریکا در دستیابی اسرائیل و حماس به توافق پیشین که به تبادل شماری از افراد منجر شد، با میانجی‌گری قطر و مصر، نقش فعالی ایفا کرده بود.
 
از شروع جنگ این نخستین بار بود که مشاور امنیت ملی کاخ سفید به اسرائیل سفر کرد. او با نخست‌وزیر، وزیر دفاع و همچنین با رئیس‌ اسرائیل در طول روز ۲۳ آذر دیدار و گفت‌وگو‌های جداگانه داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین