|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۷۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
سرمربی استقلال در رابطه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با لحن تند با گوستاوو بلانکو انجام داد، گفت: ما کار تاکتیکی داشتیم که بلانکو یک لحظه فراموش کرد و به خاطر جو ورزشگاه به او موضوع را گوشزد کردم. چون در این جو صدا به صدا نمی‌رسد، نمی‌توانم آرام صحبت کنم. اگر دقت می‌کردیم و حواس‌مان جمع بود بازی را می‌بردیم.

ایسنا: سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال می‌گوید آخرین مصاحبه مطبوعاتی وی در حضور صداوسیما است و بهتر است با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند و مجری‌های دوزاری که به باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی می‌کنند حرف بزنند!

جواد نکونام در نشست خبری پس از داربی ۱۰۲ پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، ‌اظهار کرد: امروز تولد ناصرخان حجازی یکی از اسطوره‌های فوتبال کشور است و خداوند رحمت کند ایشان را. ما ناراحت هستیم که بین ما نیستند.

او افزود: آخرین مصاحبه مطبوعاتی است که اگر دوربین باشد صحبت می‌کنم. تمام شد. بنشینند با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند. مجری‌های یک قرون و دوزاری که در مورد باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی می‌کنند، صحبت کنند. از این به بعد اگر دوربین صداوسیما باشد صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال با اشاره به این که این مساله بی‌احترامی به اصحاب رسانه نباشد چرا که بی ‌احترامی‌هایی که به باشگاه بزرگ استقلال صورت گرفته موجب شده است چنین تصمیمی ‌بگیریم.

نکونام در مورد بازی عنوان کرد: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از اول بازی را به خاطر جاگیری‌های اشتباهی که داشتیم، از دست دادیم ولی در خلق موقعیت می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود و آنالیز خوبی داشتیم و توانستیم کاملا پرسپولیس را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم اما متاسفانه روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت گل خوردیم که به نظرم بهترین بازیکن ما آرمین سهرابیان یک لحظه تمرکز نداشت هر چند که بهترین بازیکن ما بود و در رختکن به او گفتم اشتباه من به عنوان مربی است. در نیمه دوم خیلی خوب و قابل احترام بازی کردیم. قبل از این که گل بخوریم، می‌توانستیم به گل برسیم ولی فشاری که داشتیم می‌آوردیم، می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را ببریم، متاسفانه به خاطر یک لحظه غفلت گل خوردیم و بعد از گل به بازی برگشتیم.

وی افزود: صد درصد پنالتی اول هم، پنالتی بود که داور نگرفت و دست ما را در محوطه جریمه گرفتند و اگر امروز VAR نبود، دوباره تیم رقیب ۳ امتیاز گرفته بود و می‌گفتند ما بردیم. اگر VAR نبود ببینید چه اتفاقی می‌افتاد و با VAR سه صحنه مشکوک به پنالتی، دو مورد پنالتی بود که یک مورد آن را پنالتی گرفتند و اگر این امکان نبود پنالتی ما را نمی‌گرفتند و هوادران‌مان باید ناراحت می‌شدند و هواداران حریف خوشحال به خانه می‌رفتند. باید به مسئولان بگویم VAR برای فوتبال ما لازم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به این که همه چیز به ضرر استقلال است و صرفا در مورد این بازی صحبت نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: امسال همه شاهد بودند در بحث بازیکن و سقف قرارداد چقدر سختی کشیدیم. ببینید چه اتفاقی افتاده و ما را تحت فشرا قرار می‌دهند که از تیم استقلال امتیاز کم شود. آقا امتیاز کم کنید. ما امسال همه چیز را داده‌ایم و این یک مورد هم اضافه شود و ایرادی ندارد. واقعیت این است که ما چنین کاری انجام نداده‌ایم و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد باید از سایر تیم‌ها حداقل پنج امتیاز کم کنید. خنده دار است اگر در مورد چهار تیم دیگر صحبت کنیم و بگوییم سقف قرارداد را رعایت کرده‌ است و به شعور همدیگر که نمی‌خواهیم بی‌احترامی کنیم.

نکونام افزود: تلویزیون به یک معضل بزرگ برای باشگاه بزرگ استقلال تبدیل شده است. هر کسی نمی‌تواند به خودش اجازه دهد در مورد باشگاه بزرگ استقلال صحبت کند. صحبت کنند و کری بخوانند و من موافق هستم. من در زندگی‌ام برای کسی کری نخوانده‌ام و به هواداران پرسپولیس، سپاهان یا تراکتور بی‌احترامی نکرده‌ام. خوشحالی می‌کنم و در فوتبال ۹۰ دقیقه جنگیدن وجود دارد اما بی‌ احترامی نمی‌کنم چرا که آن‌ها هم هوادار هستند و ناراحت می‌شوند، مگر می‌شود هر کسی هر چه دلش می‌خواهد بگوید.

وی با اشاره به این که تا زمانی که صداوسیما به صورت رسمی عذرخواهی نکند به بازیکنانم هم گفته‌ام هیچکس حق صحبت کردن ندارد، عنوان کرد: امروز اجازه ندادم بازیکنم به یک برنامه برود و هر چه دوست داشته‌اند در مورد ما گفته‌اند و باید مقابل برخی مسائل ایستاد؛ ما ۱۰ تا دعوا داریم و با این یک مورد ۱۱ تا می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین