|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۳۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
VAR در اختیار من و بازیکن و باشگاه من نیست. بعید می‌دانم که کسی می‌خواسته نتیجه بازی مساوی شود. ما موقعیت داشتیم و اگر شوت دوم امید عالیشاه گل می‌شد نتیجه چیز دیگری می‌شد. فکر نمی‌کردم با آمدن VAR تا این حد حق ما در صحنه اول بازی خورده شود. به هر حال این بازی پرونده‌اش تمام شد و برای بازی بعد آماده می‌شویم.

تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اگر گل‌محمدی بخواهد در نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کنیم از داوری بازی با استقلال گلایه کرد.

رضا درویش پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 102 گفت: فکر می‌کنم تنها VAR برای فوتبال ما دوای درد نیست. در آن صحنه که اول بازی بود، فکر می‌کنم مربیان تیم ملی بازیکنی که فن بارانداز را زد به تیم ملی دعوت کردند و نمی‌دانم چطور داور آن صحنه را پنالتی نگرفت. اگر بنا باشد داوری نگیرد به نظر من VAR گره‌گشا نیست. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و بازی خوبی انجام دادند و ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد آماده می‌شویم تا از حقانیت‌ خودمان دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: VAR در اختیار من و بازیکن و باشگاه من نیست. بعید می‌دانم که کسی می‌خواسته نتیجه بازی مساوی شود. ما موقعیت داشتیم و اگر شوت دوم امید عالیشاه گل می‌شد نتیجه چیز دیگری می‌شد. فکر نمی‌کردم با آمدن VAR تا این حد حق ما در صحنه اول بازی خورده شود. به هر حال این بازی پرونده‌اش تمام شد و برای بازی بعد آماده می‌شویم.

درویش در خصوص اینکه پرسپولیس در بعضی از پست‌ها مثل مهاجم و دروازه‌ کمبودهایی دارد، گفت: دو دروازه‌بان جوان داریم که خیلی خوب هستند. درباره این مسائل اگر گل‌محمدی صلاح بداند در نیم فصل حتماً تیم را تقویت خواهیم کرد تا نقاط ضعف‌مان پوشش داده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای جذب مهاجم دارند؟ تصریح کرد: اگر یحیی گل‌محمدی بخواهد حتماً این کار را انجام می‌دهیم و او درباره داخلی یا خارجی بودن مهاجم او تصمیم می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در نیم‌فصل دوم هم مدیرعامل پرسپولیس باقی می‌ماند؟ خاطرنشان کرد: اگر صلاح باشد بمانم، می‌مانم. اگر هم حضرت حق صلاح ندانست، نمی‌مانم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین