|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۳۷۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش از این دیدار در پاسخ به این که در صورت مصدومیت موعود بنیادی‌فر، داور این بازی آیا بیژن حیدری، داور چهارم داربی که لایسنس VAR ندارد، امکان قصاوت دارد، گفت که این امکان وجود ندارد تا نگرانی‌هایی در خصوص این احتمال وجود داشته باشد.

ایسنا: نیمه نخست داربی ۱۰۲ با حواشی‌ای همراه بود.

پرسپولیس و استقلال امروز (پنج‌شنبه) در چارچوب دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

حواشی نیمه نخست را در ادامه می‌خوانید:

- کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مربیان تیم ملی، بهادری جهرمی سخنگوی دولت و جمعی از پیشکسوتان دو تیم مهمانان ویژه این دیدار بودند.

- هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش از این دیدار در پاسخ به این که در صورت مصدومیت موعود بنیادی‌فر، داور این بازی آیا بیژن حیدری، داور چهارم داربی که لایسنس VAR ندارد، امکان قصاوت دارد، گفت که این امکان وجود ندارد تا نگرانی‌هایی در خصوص این احتمال وجود داشته باشد.

- حدود ۵۰ هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک مشاهده می‌کنند که حدود ۳ هزار نفر آن‌ها، هواداران خانم استقلال و پرسپولیس هستند.

- پیش از شروع داربی، هواداران دو تیم بنرهای بزرگی در حمایت از تیم‌شان به نمایش گذاشتند. آن‌ها هم‌چنین دود قرمز و آبی هم در ورزشگاه پخش کردند.

- در دقیقه ۱۳ این دیدار، موعود بنیادی‌فر داور بازی برای اولین بار در تاریخ داربی‌ها از VAR استفاده کرد تا درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال نظر بدهد. او در نهایت این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

- مهدی ترابی در دقیقه ۳۳ در داخل محوطه جریمه پرسپولیس قصد دور کردن توپ را داشت که شوت او به دست خودش برخورد کرد تا استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما بنیادی‌فر و VAR چنین نظری نداشتند.

- جواد نکونام بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول به سمت بلانکو رفت و نکاتی را به او گوشزد کرد تا نارضایتی خودش را از عملکرد مهاجم آرژانتینی تیمش در نیمه اول به او اعلام کند.

- استقلالی‌ها زودتر از پرسپولیسی‌ها قصد رفتن به رختکن را داشتند که در دهانه تونل، هواداران پرسپولیس به سمت آن‌ها بطری آب پرتاب کردند. علیرضا بیرانوند بلافاصله به سمت تماشاگران تیمش رفت و به شدت به این اقدام آن‌ها اعتراض کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین