|
|
امروز: پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۳۷۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
این بانک در دو بخش ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی/انتشاراتی) و ارتباطات الکترونیکی و مجازی به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای، مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، مقام روابط عمومی برتر را کسب کرد.
    بانک ملی ایران در نوزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در دو بخش ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی/انتشاراتی) و ارتباطات الکترونیکی و مجازی به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای، مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، مقام روابط عمومی برتر را کسب کرد.

گفتنی است، این جشنواره با موضوع مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی 20 و21 آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین