|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰
کد خبر: ۳۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
گفتني است؛ پزشکان براي ترميم ناحيه جراحي شده در اين زن از نوعي روش منگنه کردن محل برش استفاده کرده‌اند که با استفاده از آن منگنه‌هايي پلاستيکي به بدن بيماري پانچ مي‌شود.
يک زن انگليسي که به بيماري ديابت مبتلا بوده است و تحت عمل جراحي پيوند پانکراس قرار داشته است به دليل عدم دريافت نوبت معاينه توسط پزشک و افتادن وقت معاينه او به يک هفته بعد، در اقدامي نادر خود بخيه‌هاي جراحي را از بدنش جدا کرده است.

گفتني است؛ پزشکان براي ترميم ناحيه جراحي شده در اين زن از  نوعي روش منگنه کردن محل برش استفاده کرده‌اند که با استفاده از آن منگنه‌هايي پلاستيکي به بدن بيماري پانچ مي‌شود.



بررسي‌ها نشان مي‌دهند، اين زن پس از نااميدي از ملاقات با پزشک براي حذف اين منگنه‌ها در اقدامي باور نکردني تنها با تماشاي چند فيلم ‌آموزشي جراحي اقدام به کندن اين منگنه‌ها کرده است اما پزشکان اين زن، عمل او را بسيار خطرناک اعلام کرده‌اند و هشدار داده‌اند که بيماران به هيچ وجه از اين نوع کارها براي حذف تجهيزات پزشکي استفاده نکنند.

از جمله خطرات انجام اين نوع کارها، بروز عفونت، خونريزي، درد فراوان، تب و ساير مشکلات شايع است.

اين زن که در حال حاضر از وضعيت سلامت مطلوبي برخوردار است، دليل انجام اين کار درد شديد و غير قابل تحمل ناحيه جراحي شده اعلام کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین