|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۳۷۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
اسامه حمدان، از رهبران حماس گفت: جنگ رژیم صهیونیستی همه ملزومات زندگی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد. کودکان انبار اهداف رژیم صهیونیستی هستند. این رژیم تنها در دو روز گذشته مرتکب ۲۵ قتل‌عام شده است.

یکی از رهبران جنبش حماس شامگاه سه شنبه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف نظامی و سیاسی خود در نوار غزه شکست خورده و نخست وزیر این رژیم به هیچ یک از اهدافش در غزه دست نخواهد یافت.

به گزارش ایسنا، اسامه حمدان، از رهبران حماس گفت: جنگ رژیم صهیونیستی همه ملزومات زندگی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد. کودکان انبار اهداف رژیم صهیونیستی هستند. این رژیم تنها در دو روز گذشته مرتکب ۲۵ قتل‌عام شده است.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی با تاکید بر اینکه بر غرب واجب است که از این رژیم اعلام برائت کند و فرانسه و اروپا باید در جانبداری از دشمن صهیونیستی تجدیدنظر کنند، گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با ارائه تصاویری دروغین و متوهم، با خسارت‌هایی که دیده مقابله کند و در دستیابی به هرگونه دستاورد نظامی یا سیاسی شکست خورده است.

این رهبر مقاومت بار دیگر بر موضع ملت فلسطین در مخالفت با همه طرح‌های کوچ اجباری در نوار غزه و کرانه باختری تاکید کرد و گفت: فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها بوده و خواهد بود.

وی از همه دولت‌ها و ملت‌های عرب که در کنار ملت و مقاومت فلسطین ایستادند و طرح کوچ اجباری فلسطینیان را ناکام گذاشتند، قدردانی کرد.

حمدان در ادامه گفت: هیچ‌گونه مذاکره‌ای درباره آزادی اسیران صهیونیستی پیش از آتش‌بس در نوار غزه وجود نخواهد داشت و رژیم اشغالگر هرگز موفق به آزادی زنده اسرای صهیونیستی نخواهد شد و جانشان در خطر است.

وی تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در نوار غزه نخواهد رسید. گردان‌های القسام پوز دشمن را به خاک مالید و رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است‌.

حمدان گفت: بازداشت گروهی از آوارگان در مدارس آنروا توسط رژیم صهیونیستی جنایتی است که جنایت نازی‌های یهود و نقض‌های زندان ابوغریب را تداعی می کند.

این رهبر مقاومت از تلاش‌های نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین و ملت آن قدردانی کرد و خواهان ادامه این خیزش تا زمان توقف حملات نیروهای اشغالگر شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین