|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۷۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
جلال الرویشان، معاون نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن گفت، تا زمانی که حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه یابد، یمن نمی‌تواند از انجام عملیات علیه دشمن صهیونیستی عقب‌نشینی کند. تا زمانی که تجاوزات و محاصره از سوی صهیونیست‌ها در نوار غزه ادامه داشته باشد، مواضع نظامی یمن تشدید خواهد شد.

جنبش انصارالله یمن امروز -سه شنبه- تهدید کرد که با ادامه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حملات خود را علیه کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ تشدید خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، جلال الرویشان، معاون نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن گفت، تا زمانی که حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه یابد، یمن نمی‌تواند از انجام عملیات علیه دشمن صهیونیستی عقب‌نشینی کند. تا زمانی که تجاوزات و محاصره از سوی صهیونیست‌ها در نوار غزه ادامه داشته باشد، مواضع نظامی یمن تشدید خواهد شد.

به نقل از روسیا الیوم، این رهبر یمنی تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن از قابلیت‌ها و اطلاعاتی برخوردار هستند که آنها را قادر می‌سازد تا همه هشدارهای خود را اجرا کنند.

پیشتر سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اظهار کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین که در حال حاضر در نوار غزه در معرض کشتار، ویرانی و محاصره هستند و در پاسخ به ندای آزادگان ملت بزرگ یمن و امت عربی و اسلامی، نیروی دریایی ارتش یمن عملیات نظامی منحصر بفردی را علیه کشتی نفتکش نروژی «آستریندا» که به سمت اراضی اشغالی در حرکت بود، انجام داد و این کشتی با موشک دریایی مناسب هدف قرار گرفت.

جنبش انصارالله یمن در حمایت از مقاومت فلسطین کشتی‌های در حال حرکت به مبدأ یا مقصد اراضی اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین