|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۳۷۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
چندی پیش هم آقای بادامچیان صحبت‌های مشابه باهنر را علام کرد در حالیکه پیشتر گفته بود اصلاح طلبان مرده‌اند و در فضای سیاسی کشور حضور ندارند که این حرف ها با هم تناقض دارد. بهتر است آقای باهنر و بادامچیان به جای اظهارنظر درباره جبهه اصلاحات به دنبال ایجاد شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی باشند و از طرف اصلاح طلبان اظهارنظر نکنند. هر تصمیمی در جبهه اصلاحات درباره انتخابات گرفته شود، قطعا از سوی من به عنوان سخنگوی جبهه به اطلاع مردم و رسانه‌ها قرار می گیرد.

ایسنا: سخنگوی جبهه اصلاحات با بیان اینکه «این جبهه هنوز در خصوص انتخابات تصمیم نگرفته است» گفت: بادامچیان و باهنر از طرف اصلاح‌طلبان اظهارنظر نکنند.

جواد امام درباره اظهارات محمدرضا باهنر در خصوص این‌که «اصلاح‌طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده‌اند»، اظهار کرد: متاسفانه هرازگاهی شاهدیم که افرادی از طیف اصولگرایان از طرف جبهه اصلاحات اظهارنظرهایی می‌کنند و نمی‌دانم که اطلاعات‌ آنها ناشی از نگرانی خودشان است یا دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند. مسائلی که تا الان در جبهه اصلاحات مطرح است هیچ نسبتی با  این حرف ها ندارد. شاید برخی دوستان ما به صورت فردی ثبت‌نام کرده باشند یا برخی احزاب بنا به معرفی لیست داشته باشند  ولی تا این لحظه هیچ تصمیمی در جبهه اصلاحات گرفته نشده است.

وی ادامه داد: چندی پیش هم آقای بادامچیان صحبت‌های مشابه باهنر را علام کرد در حالیکه پیشتر گفته بود اصلاح طلبان مرده‌اند و در فضای سیاسی کشور حضور ندارند که این حرف ها با هم تناقض دارد. بهتر است آقای باهنر و بادامچیان به جای اظهارنظر درباره جبهه اصلاحات به دنبال ایجاد شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی باشند و از طرف اصلاح طلبان اظهارنظر نکنند. هر تصمیمی در جبهه اصلاحات درباره انتخابات گرفته شود، قطعا از سوی من به عنوان سخنگوی جبهه به اطلاع مردم و رسانه‌ها قرار می گیرد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا احزاب اصلاح طلب به سمت ارائه لیست اقدام کرده‌اند؟ گفت: اگر این اتفاق هم افتاده باشد، من بی‌اطلاع هستم و سخنگوی این احزاب نیستم ولی جبهه اصلاحات هنوز تصمیمی نگرفته است.

امام همچنین درباره احتمال ائتلاف اصلاح ‌طلبان با جریان نزدیک به علی لاریجانی یا حسن روحانی، اظهار کرد: در جبهه اصلاحات هیچ گونه صحبتی در این زمینه نشده است.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا چهره‌های شاخص اصلاحات در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: چهره‌های شاخص اصلاح طلب و مطرح جبهه اصلاحات ثبت نام نکرده‌اند یا اگر ثبت‌نام کرده اند، من بی‌اطلاعم.

سخنگوی جبهه اصلاحات در پایان گفت: جبهه اصلاحات فعالیت خود را دارد و بیانیه‌های و نقدهای خود را مطرح می‌کند ولی هنوز در خصوص انتخابات تصمیمی نگرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین