|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۷۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
عربستان در پروژه تصویر عربستان آینده یک قرارداد با نیمار بسته است که به ازای هر توئیتی که بزند پول بیشتری از زدن یک گل به او می‌دهد. این شوخی است اگر کسی فکر کند نیمار و رونالدو را به عربستان آورده‌اند تا النصر و الهلال پیروز شود.


مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در همایش ملی «توسعه سواحل مکران» گفت: از مکران چه تصویری ارائه دادیم؟ غیر از بیابان چیزی در ذهن تان است. امروز در دنیا مساله سیاستگذاری با مساله تصویرسازی پیش می‌رود. عربستان یک پروژه «نئوم» ساخته و دنیا را مقهور این تصویر کرده است.

او افزود: عربستان در پروژه تصویر عربستان آینده یک قرارداد با نیمار بسته است که به ازای هر توئیتی که بزند پول بیشتری از زدن یک گل به او می‌دهد. این شوخی است اگر کسی فکر کند نیمار و رونالدو را به عربستان آورده‌اند تا النصر و الهلال پیروز شود.

او ادامه داد: ما هنوز در تلفظ مکران مانده‌ایم. یک سرمایه گذار پیدا بکنید اسم بهترین تیم ایرانی که جام جهانی می‌رود را مکران بگذارد ببینید دنیا مکران را می‌شناسد یا نه. توسعه زیرساخت مهم است نداشتن فرودگاه مهم است، ولی چرا در همه جا فرودگاه زدیم در مکران نزدیم؟ مگر بعد از انقلاب کم دانشگاه و فرودگاه زدیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین