|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۷۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه گفت من کارشناس فنی نیستم اما آنچه در ذهنم است اینکه ریشه باخت شما به درگیری و حواشی مدیریت باشگاه با کادر فنی و بازیکنان برمی‌گردد شما چقدر به این مسئله قائل هستید، گفت: راجع به مشکلات و مسائلی که پیش آمده جایش اینجا نیست که در مورد آن صحبت کنیم. اگر در مورد مسائل فنی سؤال دارید در خدمت هستم.

فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیاقت این نتیجه را نداشتیم و باید نتیجه برعکس می‌شد.

یحیی گل محمدی پس از شکست 2 بر یک مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتیجه‌ای که گرفتیم نتیجه‌ای نبود که لیاقتش را داشته باشیم. قبل از صحبت در مورد بازی از هواداران تشکر می‌کنم که حضوری پرتعداد و پرشوری داشتند. همچنین بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

*نتیجه باید برعکس می‌شد

وی افزود: هرکاری می‌توانستیم انجام دادیم و نتیجه باید برعکس بود. اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی حریف باعث این شکست شد. بحث نتیجه‌گیری را امروز نداشتیم خیلی دردناک بود. بعد از اینکه پنالتی را خراب کردیم باز هم فرصت داشتیم اما الدحیل هم در ضد حمله و بازی‌سازی تیم خوبی بود. بازی سختی برای‌‌مان بود  اما خوب موقعیت‌سازی کردیم. خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف برسیم اما متأسفانه آنجایی که باید کار را تمام می‌کردیم یا از پنالتی‌مان بهتر استفاده می‌کردیم متأسفانه این اتفاق نیفتاد و با توجه به جدول‌ رده بندی در آسیا و پنج گروه شدن مسابقات حذف شدیم.

*اگر فرمت قبلی بود قطعا صعود می‌کردیم

گل محمدی عنوان کرد: البته ما در این گروه با وجود حضور تیم‌های خوب دوم شدیم. اگر فرمت قبلی بود قطعاً صعود می‌کردیم. اما استرس زیادی را متحمل شدیم. متأسفانه شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم از این گروه صعود کنیم. ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.گروه‌مان سخت‌ترین گروه آسیا بود. ما در این گروه دوم شدیم. با این حال اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

*کل کل سرمربی پرسپولیس با خبرنگاران

وی در مورد اینکه واقعاً پرسپولیس امروز چه تاکتیکی داشت، گفت: فکر می‌کنم شما اصلاً بازی را ندیدید اینجا هم هستید تا سؤالات حاشیه‌ای بپرسید. قطعاً اینگونه که گفتید نیست. بنشین یک بار بازی را خوب نگاه کن. بازی را یا خوب ندیدی یا اصلاً ندیدی. جواب سؤالات این است برو بازی را نگاه کن.

*می دانم از کجا خط می‌گیرید!

گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها به غیر از حسرت امشب حسرت 2 امتیاز مقابل استقلال تاجیکستان را هم خوردند و امروز هواداران برخی علیه شما و برخی علیه درویش شعار دادند، عنوان کرد: خیلی سؤالات غیر فنی می‌پرسید. می‌دانم شماها از کجا خط می‌گیرید. فکر بازی‌های بعدی هستید، متوجه این قضیه هستم. با یک ذهنیتی به سراغ یک باشگاه و حواشی یک تیم می‌روید و به این بپردازید. تا صبح هم راجع به مسائل فنی بپرسید جواب شما را می‌دهم اما در یک گروه چهار تیمی با توجه به اینکه گروه‌مان سخت‌ترین گروه آسیا بود توانستیم در این گروه دوم شویم. امروز هم اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه گفت من کارشناس فنی نیستم اما آنچه در ذهنم است اینکه ریشه باخت شما به درگیری و حواشی مدیریت باشگاه با کادر فنی و بازیکنان برمی‌گردد شما چقدر به این مسئله قائل هستید، گفت: راجع به مشکلات و مسائلی که پیش آمده جایش اینجا نیست که در مورد آن صحبت کنیم. اگر در مورد مسائل فنی سؤال دارید در خدمت هستم.

وی در مورد اینکه وقتی از شما می‌پرسند تاکتیک پرسپولیس چه بود سؤال فنی است، گفت: تاکتیک ما مشخص بود موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌های حریف ایجاد کردیم. هم از کناره‌ها و هم از عمق و هم ضربات ایستگاهی داشتیم اما سؤالی که پرسیدند خنده‌دار بود.

*شما اصلا بازیکنان الدحیل را می شناسید؟

گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس نیاز به برد و گل‌ زدن داشت اما با دو هافبک دفاعی بازی کرد، عنوان کرد: شما اصلاً بازیکنان الدحیل را می‌شناسید؟ بازیکنان دیگر غیر از کوتینیا را می‌شناسید؟ ستاره‌هایی که امروز برای الدحیل بازی کردند را می‌شناسید؟ ما از مهره‌های هجومی‌مان استفاده کردیم. عمری هم تازگی به تمرینات ما اضافه شده و بیشتر از این نمی‌توانست بازی کند. سؤال دوم‌تان را متوجه نشدم. سؤال تحلیلی پرسیدید. خودتان داشتید تحلیل می‌کردید، سؤال نبود. واقعاً متوجه سؤال‌تان نشدم. ما در زمین همه کار کردیم اگر پنالتی‌مان گل می‌شد و 2 یک برنده می‌شدیم آیا این سؤالات را می‌پرسیدید قطعاً نمی‌پرسیدید.

وی در واکنش به سوال یک خبرنگار دیگر افزود: متوجه هستم منظورت چیست شما حرف می‌زنید من می‌دانم در فکر و ذهنت چه می‌گذرد؛ بعدی لطفاً!

*الان تنها چیزی که مهم است، ریکاوری بازیکنان است

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شما وقتی تیم قصد خروج از زمین را داشت در یک حرکتی شایسته مقابل هوادار ایستادید، گفت: بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی می‌کنند. امروز هم انصافاً هرچه داشتند گذاشتند، همه کار کردن برای گل زدن. همه کار کردن تا پیروز شوند اما اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد. این بازیکنان شایسته تقدیر و تعریف اند. شایسته بهترین‌ها هستند و برای همه ما ثابت‌ شده‌اند برای هواداران‌مان. همیشه که روزهای خوب نداریم. روزهای سخت باشگاه هم هست. تنها چیزی که الان مهم است اینکه بتوانیم بازیکنان را ریکاوری کنیم هم ذهنی و هم روحی برای بازی بعد.

*معز علی به گل محمدی چه گفت؟

گل‌محمدی در مورد اینکه با معزعلی در کنار زمین گفت‌وگویی داشتید، گفت: از تیم و بازیکنان تعریف می‌کرد و نسبت به سال‌های گذشته که تیم‌تان مستقیم بازی می‌کرد خیلی روی زمین کار می‌کنند و فهمیده بودیم که بازی سختی در پیش داریم. در مورد این مسائل صحبت می‌کرد و از بازیکنان تعریف می‌کرد.

*نتوانستیم فضای خوب و پشت دفاع‌ها را پوشش بدهیم

سرمربی پرسپولیس گفت: در هر دو گل مخصوصاً گل اول نتوانستیم فضای خوب و پشت دفاع‌ها را پوشش بدهیم. همچنین نتوانستیم از ساخت حمله حریف جلوگیری کنیم. خیلی راحت به فضای جلو مدافعان‌مان رسیدند و در آن فضا پاس دادند. اتفاقاً یکی از مواردی بود که خیلی روی آن تأکید داشتیم. وقتی تیم حریف توپ دارد و از هافبک‌ها رد می‌شود باید بتوانیم فضای عمق را ببندیم و فضای پاس عمقی را ببندیم که هم حریف خیلی خوب پاس داد و به موقع پاس داد و خیلی هم خوب حرکت کردند. صحنه خیلی سختی برای پوشش دادن بود و بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم واکنش خیلی خوبی نشان داد اما در توپ برگشتی گل خوردیم در این بخش باید بیشتر کار کنیم.

*باید به فرم خوب مان برگردیم

گل‌محمدی در مورد اینکه حضور گولسیانی در کنار کنعانی‌زادگان باعث کندی خط دفاع پرسپولیس شد، عنوان کرد: اول اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی یک مهره خیلی ارزشمندی برای ما بود هم از نظر فنی و هم از نظر تجربی؛ با تجربه‌ای که داشت خیلی به تیم کمک می‌کرد هم از نظر انگیزه‌ای بازیکن فوق‌العاده‌ای بود در رختکن هم بازیکن فوق‌العاده‌ای بود که خیلی راحت او را از دست دادیم و اتفاقاتی که برایش رخ داد و با مصدومیت بلندمدت مواجه شد که کارمان را سخت کرد. حسین و گولسیانی هر دو از بازیکنان خوب هستند. کنعانی‌زادگان در تیم ملی ما حضور دارد و گولسیانی هم به تیم ملی گرجستان دعوت شده است. مهم این است که بتوانیم به فرم خوب‌مان برگردیم. شاید باید یکسری تمرینات اختصاصی بیشتر در نظر بگیریم. برای اینکه هماهنگی بیشتری بین مدافعان‌مان به وجود بیاید.

*ما بیشتر از هواداران ناراحتیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفتید اگر پنالتی گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد و در مورد بازیکنان صحبت کردید اما در مورد شعار علیه خودتان هم حرف بزنید، عنوان کرد:‌ واقعا می‌دانیم که هواداران ناراحت هستند، ما بیشتر ناراحتیم. همه ما در رختکن واقعا حال و روز خوبی نداشتیم چون نتوانستیم انتظار صعود را برآورده کنیم. حضور پررنگی داشتند و اگر برنده می‌شدیم حضور هواداران شرط این کار می‌شد. به هواداران قول می‌دهم که بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین