|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۷۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
در همین مدت جلسه‌ای را با ایشان و دوستان هیات مدیره خانه سینما داشتیم و تلاش کردیم مشکلات مالیاتی و بحث های نظیر این را که نگرانی‌هایی را برای اهالی هنر و فرهنگ ایجاد کرده حل کنیم و اساسا بنای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعامل حداکثری و رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر است و در این مسیر هم با همه دوستانی که تلاش می‌کنند همکاری داریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در جمع خبرنگاران  درباره تغییر در مدیریت خانه سینما گفت: خانه سینما را خانه همه هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌دانیم، با همه گونه های فکری و سلایق در خدمتشان هستیم. تغییراتی هم که در بخش های صنفی رخ می‌دهد از نظر ما تفاوتی نمی‌کند؛ سرکار خانم برومند همکار بسیار خوب هنری ما و چهره‌ای نام آشنا بودند که زحمات بسیار زیادی را کشیدند، برای آقای دهکردی هم آرزوی موفقیت داریم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی گفت: در همین مدت جلسه‌ای را با ایشان و دوستان هیات مدیره خانه سینما داشتیم و تلاش کردیم مشکلات مالیاتی و بحث های نظیر این را که نگرانی‌هایی را برای اهالی هنر و فرهنگ ایجاد کرده حل کنیم و اساسا بنای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعامل حداکثری و رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر است و در این مسیر هم با همه دوستانی که تلاش می‌کنند همکاری داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره فجر نیز گفت: در این جشنواره از پیشکسوتان و هنرمندان قدیمی و جدید و فیلم اولی حضور دارند؛ بهرحال اتفاق مبارکی در حال وقوع است، تعداد ۱۰۶ فیلم برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کرده اند همکاران من هم شبانه روزی پی‌گیر هستند تا ان‌شاءالله جشنواره‌ای به یادماندنی در چهل و دومین دوره برگزاری آن رقم بزنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین