|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۳۷۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
کار عمده یک نماینده در شرایط فعلی آن است که برای مردم در سطح استان و شهرستان‌ها روشنگری کند و در هر شرایط نباید از یاد ببرید که شما نماینده مردم مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی هستید و بنابراین مسوولیت راهبردی یک نماینده آن است که متمرکز بر رفع چالش‌های محلی باشد.

ایرنا: نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: دو قطبی‌سازی مهم‌ترین آسیب در کمین ایران اسلامی است و باید مراقب بود در آستانه انتخابات، فضای کشور دوقطبی نشود.

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی روز شنبه در دیدار با مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مشهد افزود:این مجلس، انقلابی و متدین است و بنابراین، شایسته آن است که افزایش درآمدهای دولت و توانگری قوه مجریه، نفع آشکار و مستقیم برای مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود این است که به بهانه پیشگیری از تخلف انتخاباتی و تبلیغات پیش از موعد، نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس نیز متوقف شوند و از فعالیت و تلاش برای گره‎‌گشایی از کار مردم دست بکشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر گره از کار مردم باز کردید، باید بدانید برای انقلاب کار کرده‌اید پس باید تلاش کنید، خسته نشوید و این کشور را با اولویت قرار دادن شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه خود بسازید.

علم الهدی افزود: کار عمده یک نماینده در شرایط فعلی آن است که برای مردم در سطح استان و شهرستان‌ها روشنگری کند و در هر شرایط نباید از یاد ببرید که شما نماینده مردم مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی هستید و بنابراین مسوولیت راهبردی یک نماینده آن است که متمرکز بر رفع چالش‌های محلی باشد.

امام جمعه مشهد گفت : یکی از تأکیدها به بانوان نماینده استان در مجلس شورای اسلامی آن است که حوزه عملکردی خود را متمرکز بر حوزه‌هایی بدانند که آقایان نماینده کمتر می‌توانند در آن فعالیت کنند.

علم الهدی افزود: قوانین حمایت از حقوق بانوان، مساله جوانی جمعیت و اموری از این قبیل، جزء چالش‌هایی است که اگر هم نمایندگان مرد به آن توجه کنند اما هیچ‌کس به اندازه بانوان نماینده، اشرافیت و قدرت عملکرد در آن را ندارد.

وی اضافه کرد: این یک فرصت فوق‌العاده است که در شرایط فعلی، در قوای سه‌گانه و سایر نهادهای حاکمیتی هیچ‌کس دغدغه‌ای جز رسیدگی به مشکلات کشور ندارد و باید از این همکاری و تعامل چندجانبه استفاده کرد و کار مردم را پیش برد.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد پنج کرسی سهم حوزه انتخابیه مشهد و کلات است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین