|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۷۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ با حذف شرط معدل از پذیرش دانشجو – معلمان اعلام شد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شد.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام تا پایان روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

۱) بخش «۲-۲» شرایط و ضوابط آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحه ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

الف) مواد امتحانی و ضرایب دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم صرفاً شامل دو مادهٔ امتحانی زیر است:

۱- "هوش و استعداد معلمی" با ضریب ۳

۲- "تعلیم و تربیت اسلامی" با ضریب ۲

عنوان منابع درسی و مطالعاتی برای دو ماده امتحانی فوق بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ اعلام خواهد شد.

لازم به توضیح است ماده امتحانی "فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی" از دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان، حذف شد.

ب) شرط معدل از ضوابط پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان حذف شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین