|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۳۷۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
خیلی از اینها که بعد از 20-30 سال علیه امام و شهدا و انقلاب حرف می زنند نان این انقلاب را خوردند. خانه و پول و زندگی و شهرت و پیشرفت های مادی آنها همه از انقلاب است؛ آنها سر سفره ای نشستند که شهدا برای آنها تدارک دیده اند منتهی شهدا چوب انقلاب را خوردند ولی اینها نان انقلاب را خوردند.

دانشجو: رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عده‌ای برای مشهور شدن در اوایل انقلاب درباره شهید و جبهه فیلم می ساختند ولی پس از مشهور شدن در محیط های حرفه ای و روشنفکری به خاطر پول علیه همان شهید و جبهه حرف می زدند.

وی افزود: خیلی از اینها که بعد از 20-30 سال علیه امام و شهدا و انقلاب حرف می زنند نان این انقلاب را خوردند. خانه و پول و زندگی و شهرت و پیشرفت های مادی آنها همه از انقلاب است؛ آنها سر سفره ای نشستند که شهدا برای آنها تدارک دیده اند منتهی شهدا چوب انقلاب را خوردند ولی اینها نان انقلاب را خوردند.

رحیم‌پور ازغدی در ادامه گفت: پس از 20-30 سال که حسابی چاق و فربه و مشهور و پولدار می شوند و طرفدار پیدا می کنند برای اینکه جایزه ای در انگلیس یا فرانسه بگیرند علیه شهید، جبهه، خانواده و انقلاب فیلم می سازند.

او بیان داشت: اکثر آنهایی که پس از 20-30 سال علیه جبهه و شهید و انقلاب و خانواده فیلم می سازند یا به خارج رفتند اول کارشان فیلم های انقلابی و شهید ساختند و حزب الله بازی در آوردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین