|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
رضاییان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد گل را هم خودت زدی ولی گویا ناراحت هم شدی؟ گفت: نه من فقط آن لحظه از این بابت ناراحت بودم که آفساید نشود. این که من یا بازیکن دیگر گل بزنیم مهم نیست و مهم برد تیم است.


بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایران بعد از برد تیمش برابر نیروی هوایی عراق، گفت: از خیلی مسائل در باشگاه ناراحت هستم.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان بعد از برد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برابر نیروی هوایی عراق، اظهارکرد: دست هوادارانی که از اصفهان به تهران آمدند را می‌فشارم. ما باید در شهر خودمان میزبانی می‌کردیم. بابت آن اتفاقات خیلی ناراحت هستم. از خوشحالی حال هواداران سپاهان و دیگر مردم خوشحال هستم.

رضاییان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد گل را هم خودت زدی ولی گویا ناراحت هم شدی؟ گفت: نه من فقط آن لحظه از این بابت ناراحت بودم که آفساید نشود. این که من یا بازیکن دیگر گل بزنیم مهم نیست و مهم برد تیم است.

وی ادامه داد: این که ۹ نفره شدیم و کار تیمی را انجام دادیم نشان از شخصیت تیم است و بابت آن خوشحال هستم. به بازیکنان‌مان و هواداران تبریک می‌گویم. از خیلی مسائل در باشگاه ناراحت هستم. به هر حال امیدوارم برای بازی سختی که در پیش داریم به خوبی ریکاوری و آماده شویم.

    رضائیان: هواداران لایق تشویق تیم در شهر خودشان هستند

رضائیان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی، اظهار کرو: داور این بازی یکی از بهترین داوران است اما در صحنه دوم هادی کاری نکرد که منجر به اخراج شد. امیدارم صحنه را بازبینی کنند تا کارت قرمزش برگردد و قضاوتی که قرار است انجام شود بر مبنای انصاف باشد. بردیم و اکنون برای بازی سختی که در پیش داریم، آماده می‌شویم.

وی افزود: بازی بسیار خوبی بود. این برد را به تیم و سرمربی تبریک می‌گویم. همچنین این برد را به هوادارانی که لیاقتشان بود در شهر خودشان تیمشان را تشویق می‌کردند، تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم که با این شرایط سخت اقتصادی آمدند و ما را حمایت کردند. از کسانی که میزبانی در آزادی را فراهم کردند، ممنونم.

رضائیان تاکید کرد: حضور هواداران امروز دلگرمی ما بود و خوشحالم که توانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

این بازیکن سپاهان با اشاره به بازی بعدی سپاهان با الاتحاد تصریح کرد: بازی به بازی فکر می‌کنیم. با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد. آن روز و اتفاقاتش یکی از بدترین روزهای زندگیم بود. هنوز مانند آن جو در نقش‌جهان تکرار نشده است. خواستیم تکرار کنیم که میزبانی را از ما گرفتند.

رضائیان یادآور شد: قرار است با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی کنیم، با احترامی که برایشان قائل هستم ولی با تمام وجود بازی خواهیم کرد و الباقی را به خداوند می‌سپاریم. امیدوارم اتفاق خوبی رقم بخورد و چیزی که مطمئنم این است که به راحتی عقب نمی‌کشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین