|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۳۷۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶
ایوب اودیشو در نشست خبری پس از شکست برابر سپاهان، اظهار کرد: در ورزشگاه تیم سپاهان تیم خوبی بود. فکر نمی‌کردیم در این بازی اینقدر فشار بر تیممان وارد شود. سپس بازی عوض شد و ما به تیم مقابل فشار آوردیم. باید بازی را مساوی می‌کردیم و امیدمان به این امتیاز بود که محقق نشد. فوتبال همین است.

سرمربی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق گفت: چه تماشاچی باشد چه نباشد ما باید فوتبالمان را بازی می‌کردیم. کاش در اصفهان با سپاهان بازی می‌کردیم و کارمان را انجام می‌دادیم.

به گزارش ایسنا، ایوب اودیشو در نشست خبری پس از شکست برابر سپاهان، اظهار کرد: در ورزشگاه تیم سپاهان تیم خوبی بود. فکر نمی‌کردیم در این بازی اینقدر فشار بر تیممان وارد شود. سپس بازی عوض شد و ما به تیم مقابل فشار آوردیم. باید بازی را مساوی می‌کردیم و امیدمان به این امتیاز بود که محقق نشد. فوتبال همین است.

وی افزود: برای ضربه‌های نهایی احتیاج به آرامش داشتیم، اما این موضوع اصلا در تیممان وجود نداشت. سپاهان به خوبی و به طور گروهی دفاع کرد، ما نیز حملات زیادی داشتیم ولی با توجه به دفاع خوب سپاهان به گل نرسیدیم.

سرمربی نیروی هوایی عراق با اشاره به حضور هواداران پرشور سپاهان تصریح کرد: چه تماشاچی باشد چه نباشد ما باید فوتبالمان را بازی می‌کردیم. کاش در اصفهان با سپاهان بازی می‌کردیم و کارمان را انجام می‌دادیم.

او ادامه داد: به همه دری زدیم ولی بسته بود. تماشاچی باشد یا نه ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین