|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه - ۶ آذر ۱۴۰۲) در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در استادیوم مرسول پارک ریاض، به مصاف میزبان خود النصر عربستان رفت که با نتیجه صفر - صفر به تساوی رسید. به این ترتیب سرنوشت صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به مرحله بعد لیگ قهرمانان، در تهران و با بازی مقابل الدحیل قطر مشخص شود.

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، مقابل النصر عربستان ده نفره به تساوی صفر - صفر بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه - ۶ آذر ۱۴۰۲) در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در استادیوم مرسول پارک ریاض، به مصاف میزبان خود النصر عربستان رفت که با نتیجه صفر - صفر به تساوی رسید. به این ترتیب سرنوشت صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به مرحله بعد لیگ قهرمانان، در تهران و با بازی مقابل الدحیل قطر مشخص شود.
النصر عربستان صفر - پرسپولیس ایران صفر

زمان: ساعت ۲۱:۳۰

مکان: ورزشگاه مرسول پارک

گل‌ها: -

کارت زرد: شهاب زاهدی از پرسپولیس (دقیقه ۴۳)، امید عالیشاه از پرسپولیس (دقیقه ۴۴)، سروش رفیعی از پرسپولیس (دقیقه ۴+۴۵) و مارسلو بروزوویچ از النصر (دقیقه ۵۹)

کارت قرمز: علی لاجامی از النصر (دقیقه ۱۶)

ترکیب النصر: نواف العقیدی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام (علی حسن در دقیقه ۸۵)، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی الناجعی (محمد الفتیل در دقیقه ۲۱)، عبدالرحمان غریب، آیمن احمد، کریستیانو رونالدو (محمد مران در دقیقه ۷۸) و سادیو مانه.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، گیورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی (وحدت هنانوف در دقیقه ۴+۹۰)، مهدی ترابی، میلاد سرلک (نبیل باهویی در دقیقه ۷۱)، سروش رفیعی (سینا اسدبیگی در دقیقه ۴+۹۰)، امید عالیشاه (میلاد سرگی در دقیقه ۸۴) و شهاب زاهدی (سعید صادقی در دقیقه ۷۲).
نیمه اول

دقیقه ۳: در محوطه جریمه پرسپولیس سروش رفیعی برای گرفتن توپ روی پای رونالدو تکل زد که باعث سرنگون شدن مهاجم النصر شد. پس از مرور صحنه توسط VAR، داور بازی این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. البته قبل از نظر داور، رونالدو شخصا اعلام کرد که خطایی رخ نداده است.

دقیقه ۱۲: روی پاس در عمق مهدی ترابی، شهاب زاهدی از میان دو مدافع آخر النصر عبور کرد، اما در موقعیت تک به تک تعادل خود را از دست داد تا این موقعیت پرسپولیس از دست برود.

دقیقه ۱۶: پس از کرنر النصر که توپ توسط بیرانوند دریافت شد، روی یک ضد حمله امید عالیشاه با پاس خوب دانیال اسماعیلی‌فر را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان النصر قرار داد اما این توپ توسط نواف العقیدی دفع شد. لحظاتی قبل از این صحنه، بازیکن النصر تکل خشنی را روی پای میلاد سرلک زد که پس از مرور صحنه با VAR، با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

دقیقه ۲۳: روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست، مهدی ترابی شانس گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه النصر به بیرون برود.

دقیقه ۴+۴۵: پس از چند موقعیت نصفه و نیمه که بازیکنان دو تیم خصوصا پرسپولیس روی دروازه‌بان یکدیگر ایجاد کردند، داور سوت پایان بازی در نیمه نخست را زد تا دو تیم با تساوی صفر - صفر به رختکن بروند.
نیمه دوم

دقیقه ۴۶: در همین ابتدای کار، سادیو مانه از سمت راست توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که رونالدو برای ضربه زدن به توپ روی هوا پرید که به دلیل برخورد با علیرضا بیرانوند، از ناحیه گردن دچار مصدومیت جزئی شد.

دقیقه ۵۳: روی پاس مسعود ریگی، شهاب زاهدی دروازه النصر را باز کرد اما به دلیل آفساید، این گل مردود اعلام شد. پس از این صحنه نیز امید عالیشاه و شهاب زاهدی با ضرباتی از راه دور دروازه میزبان را تهدید کردند.

دقیقه ۵۶: روی یک ضد حمله کریستیانو رونالدو با چرخشی زیبا و ضربه‌ای خطرناک، توپ را به سمت دروازه بیرانوند شلیک کرد که ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار تیر به بیرون رفت. این ضربه جدی‌ترین موقعیت النصر در نیمه دوم بود.

دقیقه ۶۰: با نفوذ میلاد سرلک روی پاس مهدی ترابی، سرلک یک پاس کات بک را به شهاب زاهدی ارسال کرد که مهاجم سرخ‌ها از گل کردن توپ ناکام ماند. لحظاتی بعد نیز با تعلل لاپورت، یک موقعیت گلزنی دیگر برای پرسپولیس ایجاد شد که مدافع النصر با تکلی به موقع، توپ را از مقابل پای زاهدی دور کرد.

دقیقه ۷۷: پس از مصدومیتی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی برای رونالدو پیش آمد؛ لوئیز کاسترو سرمربی النصر، فوق ستاره خود را تعویض کرد که او هم مستقیما به رختکن رفت تا سریعا کارهای مداوای خود را انجام دهد.

دقیقه ۶+۹۰: نهایتا این دیدار حساس با سوت داور، صفر - صفر مساوی به پایان رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین