کد خبر: ۳۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با تلاش مأموران پاسگاه شکوهیه فرماندهی انتظامی شهرستان قم دو زورگیر که حین ارتکاب جرم با دیدن چراغ گردان عوامل گشت این پاسگاه متواری شده بودند، پس از 45 دقیقه دستگیرشدند.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، هادی دیده‌ور افزود: روز گذشته عوامل گشت پاسگاه انتظامی شکوهیه با راننده یک دستگاه خودرو پراید که در جاده محمودآباد اتوبان قم ـ تهران سراسیمه خود را به مأموران رسانده و کمک می‌طلبید مواجه شدند.

وی ادامه داد: راننده خودرو که بسیار مضطرب بوده عنوان کرد که دو جوان به صورت دربستی خودرو وی را از تهران به مقصد حسن آباد قم کرایه کرده و قبل از رسیدن به بهانه ملاقات با یکی از دوستانشان خواستند خودرو را به جاده فرعی هدایت کنم.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: متهمان با هدایت خودرو به فرعی پس از دقایق کوتاهی و با تهدید چاقو می‌خواهند که راننده از خودرو پیاده شود که همین حین یکی از آنها با دیدن چراغ گردان عوامل پلیس که در حال گشت‌زنی در منطقه بودند از صحنه متواری ‌شدند.

وی گفت: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع ضمن اعلام به مرکز، منطقه زیرپوشش قرار گرفته و پس از 45 دقیقه در بیابان‌های استان افراد مذکور شناسایی و دستگیر می‌شوند.

دیده‌ور با اشاره به اینکه این افراد 22 و 23 ساله بوده و ساکن استان همجوار قم هستند‌ گفت: پس از انتقال متهمان به پاسگاه ابتدا هر دو منکر هرگونه زورگیری بودند اما در نهایت لب به اعتراف گشوده و در ادامه برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین